Nadační fond Škoda AUTO investuje do rozvoje regionu 30 milionů eur; program získá podporu i z veřejných prostředků a od dalších partnerů.
Společnost KIA MOTORS CZECH představila novou asistenční kartu s magnetickým pruhem, která zároveň funguje jako platební karta na čerpacích stanicích vybavených terminály CCS. Zákazníci získají při platbě kartou KIA ASISTENCE 7 slevu 0,40 Kč na každý litr paliva, a to na více než 2 tisících čerpacích stanicích v Česku. Kromě pohonných hmot mohou kartou platit také veškeré služby a zboží, které souvisí s provozem jejich vozidla.
Silný růst na trhu ve Švýcarsku (+36,4 %), v Chorvatsku (+32,0 %), Rusku (+16,2 %), Rakousku (+14,1 %) a ve Francii (+9,5 %)
Jako jediná automobilka má Škoda hned dva vítěze této ankety, mapující spokojenost zákazníků. Online-ankety se účastnilo více než 12 500 respondentů
Letošní Auto Horejsek Road Show je v plném proudu. Z Děčína jsme se vydali 11.5.2019 do České Lípy. A zdaleka nekončíme! Těšit se na nás můžete ještě v Račicích a v Litoměřicích.
Automobilka KIA rozšiřuje nabídku motorizací a výbavy u svého nejnovějšího modelu Kia ProCeed s karoserií ´shooting brake´ v souladu s rostoucí poptávkou po tomto modelu na českém trhu. Vedle stávající nabídky pohonných jednotek 1,4 litru T-GDI o výkonu 140 k s točivým momentem 242 Nm a nejvýkonnější motorizaci 1,6 litru T-GDI o výkonu 204 k / 265 Nm, mohou zákazníci od dnešního dne vybírat mezi dalšími dvěma novými agregáty.
Kia Motors odhalila první skicu svého nového malého SUV. Nový model, jenž se kompletně představí letos v létě, nabízí prostornost a schopnosti klasického SUV v kompaktním formátu.
Modernizovaný SUPERB bude představen v květnu v rámci IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji.
Transformace výrobního závodu Cvikov na výrobu výhradně elektromobilů probíhá podle časového harmonogramu. Výroba modelu ID.3 bude zahájena podle plánu na konci roku. Přípravy na zahájení výroby vstoupí v polovině června do poslední etapy. Šéf Volkswagenu Diess: „Cvikov může být vzorem transformace našeho odvětví.“
Volkswagen spustil celoevropskou kampaň k uvedení nového modelu T-Cross na trh. Cara Delevingne je tváří kampaně a ambasadorkou modelu T-Cross. Komplexně zaměřená kampaň s televizní reklamou, tištěnou inzercí a digitální propagací včetně sociálních sítí. Šéf prodeje Jürgen Stackmann: „Cara Delevingne a T-Cross se k sobě dokonale hodí, protože jsou všestranní a rozmanití. Mladí, úžasní a flexibilní.“
Šéf Škoda Motorsport Michal Hrabánek: „Gratuluji Kallemu a Jonnemu, se svým vozem Škoda Fabia R5 předvedli chytrý a rychlý výkon.“.
Od tradiční výroby k nejmodernějším technologiím a rozsáhlé expanzi. Výročí 70 let od připojení továrny k automobilce Škoda.