- Nová asistenční karta KIA umožní platbu za pohonné hmoty a další služby
- Zákazníci získají při platbě asistenční kartou KIA slevu 0,40 Kč na litr paliva
- Platba kartou je možná na více než 2 tisících místech s terminálem CCS
- Kartu získá každý zákazník KIA s nově registrovaným vozem od 1. května 2019
- Karta je součásti služby KIA ASISTENCE 7, která je k novým vozům k dispozici zdarma až 7 let, s podmínkou pravidelných návštěv autorizovaného servisu KIA
Společnost KIA MOTORS CZECH představila novou asistenční kartu s magnetickým pruhem, která zároveň funguje jako platební karta na čerpacích stanicích vybavených terminály CCS. Zákazníci získají při platbě kartou KIA ASISTENCE 7 slevu 0,40 Kč na každý litr paliva, a to na více než 2 tisících čerpacích stanicích v Česku. Kromě pohonných hmot mohou kartou platit také veškeré služby a zboží, které souvisí s provozem jejich vozidla.
„Nová asistenční karta přináší všem našim zákazníkům výhody, které byly dosud pouze výsadou firem využívajících CCS karty. Důležité je, že slevu z ceny paliva mohou využít u většiny čerpacích stanic v České republice. Navíc mají po dobu 7 let zdarma naši asistenční službu, která patří k nejlepším neplaceným asistenčním službám na českém trhu. Stačí, aby jednou ročně navštívili autorizovaný servis KIA,“ říká Kateřina Vaňková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Asistenční karta funguje na principu kreditu, podobně jako předplacené SIM karty telefonních operátorů. Zákazník si na kartu převede finanční prostředky, které postupně vyčerpává. Při platbě za pohonné hmoty se mu po uskutečnění platby připíše bonus ve výši 0,40 Kč za jeden zaplacený litr paliva.
Asistenční karta je součástí služby KIA ASISTENCE 7, kterou mohou zákazníci v případě pravidelných návštěv autorizovaných servisů KIA využívat až 7 let (s omezením na 300 tisíc km). Asistenční služba KIA dlouhodobě patří mezi jedny z nejlepších neplacených asistencí v České republice. Zákazníci mají v případě poruchy nebo nehody po dobu 4 dnů nárok na náhradní vozidlo nebo ubytování celé posádky v 3* hotelu. Samozřejmostí je také případné zajištění návratu posádky zpět domů, a to z celé Evropy. Asistence myslí i na drobnou pomoc v případě vybití baterie, zabouchnutí klíčů či nedostatku paliva, a to u modelů se spalovacím i elektrickým pohonem.