Volkswagen spouští u příležitosti uvedení modelu T-Cross na evropský trh nevšední propagační kampaň. Mimořádně komplexní kampaň na podporu nejnovějšího SUV značky Volkswagen zahrnuje televizní reklamu, tištěnou inzerci a digitální propagaci včetně sociálních sítí. Tváří kampaně a ambasadorkou modelu T-Cross je Cara Delevingne. Slogan "Pro všechno, čím jste." vystihuje mnohostrannost tohoto vozidla i jeho ambasadorky.
Pro Jürgena Stackmanna, člena představenstva značky Volkswagen, odpovědného za prodej, marketing a poprodejní služby, je 26letá Britka s rozmanitými profesemi a vášněmi ideální představitelkou: "Cara Delevingne a T-Cross se k sobě dokonale hodí, protože jsou všestranní a rozmanití. Mladí, úžasní a flexibilní. Cara je ztělesněním sloganu, který jsme pro T-Cross vyvinuli - 'Pro všechno, čím jste'. Z této spolupráce mám velkou radost."
Cara Delevingne patří již téměř jedno desetiletí mezi nejznámější modelky. Úspěchy však slaví také jako zpěvačka, herečka a podnikatelka. Ve volném čase ráda surfuje, hraje na bicí a fotografuje. T-Cross je v nové kampani značky Volkswagen jejím dokonalým partnerem a Cara Delevingne v ní kreativně a temperamentně ukazuje všestrannost tohoto vozidla.
Cara Delevingne o modelu T-Cross říká: "Myslím si, že T-Cross odráží moji osobnost, protože je veselý, mladý, jiný a mnohostranně využitelný. A přepraví mě z jednoho místa na jiné tak rychle, jak je to nutné… Je rychlý, obratný a… zkrátka všechno najednou."
Nový T-Cross je nejnovějším přírůstkem v rodině modelů SUV značky Volkswagen. Od světové premiéry, která se uskutečnila loni na podzim, rozšiřuje paletu SUV s logem VW do segmentu malých vozů. Městský crossover stanovuje ve své třídě v mnoha ohledech nová měřítka. Má styl, je mimořádně hospodárný a nabízí praktičnost, variabilitu a konektivitu.
Na tuto všestrannost se zaměřuje mimořádně komplexní kampaň s českým sloganem "Pro všechno, čím jste". Kampaň vytvořily a realizovaly agentury DDB Berlin, DDB Hamburg a adam&eve/DDB London.