Auto Horejsek - podpora českého Juda.
Norové Andreas Mikkelsen a jeho spolujezdec Ola Fløene se zúčastní sedmého kola FIA Mistrovství světa v rallye (WRC) za volantem vozu Škoda Fabia Rally2 evo.
Jasně stanovené cíle udržitelnosti představují nedílnou součást strategie společnosti Škoda AUTO
Do České republiky dorazily první vozy značky Kia se zcela novým logem, které automobilka představila na začátku letošního roku. Logo, které připomíná ručně psaný podpis a které ztělesňuje nové hodnoty a cíle značky, nahrazuje původní oválné logo, se kterým se zákazníci Kia setkávali téměř třicet let, od roku 1994.
Škoda AUTO investovala do úpravy výrobních linek 110 milionů euro.
Tým Kia Czech si ze všech tří československých rallye pro alternativní pohony odvezl zlatý pohár, když v posledním podniku letošního roku, 4. ECO energy RALLY BOHEMIA 2021, oslavila závodní posádka Michal Žďárský a Jakub Nábělek prvenství v Poháru rallye pravidelnosti vyhrazeném plně elektrickým vozidlům.
Jan Kopecký s Janem Hlouškem suverénními vítězi 48. Rally Bohemia, tým Škoda Motorsport slaví na své domácí půdě double.
Automobilka spolu s Odbory KOVO vybrala na pomoc obcím na jižní Moravě a Lounsku 9 690 000 Kč.
Škoda Rally Park na Komenského náměstí v Mladé Boleslavi přivítá fanoušky rally a nabídne bohatý doprovodný program pro děti i dospělé.
Silné kombi: 235 kW (320 k)1, 420 N.m, z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy. Výrazný vzhled: Působivý, sportovní design R. Vynikající agilita: Pohon všech kol 4MOTION se systémem R-Performance Torque Vectoring, vysokovýkonný brzdový systém. Paket R-Performance2: Dva nové jízdní módy „Special“ a „Drift“, nejvyšší rychlost 270 km/h. Zákazníci si již mohou vůz objednat u autorizovaných prodejců VW. Základní cena modelu pro český trh je 1 225 900 Kč.
Kia Corporation a Hyundai Motor Company podepsaly memorandum o porozumění s kanadskou společností Next Hydrogen Corporation (dceřiná firma Next Hydrogen Solutions Inc.), zaměřující se na technologie elektrolýzy vody, s cílem posunout snahy o rozvoj světové vodíkové společnosti prostřednictvím hospodárné výroby čistého vodíku.
Tváře kampani propůjčili zaměstnanci: Škoda AUTO je PRO očkování a cílem je proočkování nejen lidí ve firmě, ale i celé populace.