Kia Corporation podpoří prestižní grandslamový turnaj Australian Open 2022 (AO22), pořádaný v rámci regionu Asie a Tichomoří: značka plánuje řadu marketingových aktivit poukazujících na vize společnosti a její zasazení o trvale udržitelnou mobilitu.
Předváděcí vozy budou u českých prodejců již od příštího týdne. Legendární koncept všestranné mobility umocňuje inovativní technika. Široký výběr variant s bohatou výbavou za výhodné ceny.
Energie na dosah: jak si usnadnit nabíjení?
Pozitivní vývoj po silném prvním pololetí zbrzdil nedostatek polovodičů.
Vozový park Komerční banky zezelená, postupně se rozšíří o 131 elektromobilů Škoda Enyaq iV.
Mírně se svažující linie střechy a zadní dveře s ostře lomenou hranou.
Knipping před deseti lety nastoupil do společnosti Kia Netherlands a v naší rodině postupně zastával různé pracovní pozice. Značka může využít více než dvě desítky let jeho zkušeností v automobilovém průmyslu. Od nástupu do pozice ředitele produktového plánování Kia Europe v lednu 2021 pomáhal Knipping utvářet produktovou strategii značky Kia v Evropě.
V prvním lednovém týdnu roku 2022 vyrobila Kia Slovakia poslední vůz Sportage čtvrté generace. Tato generace se vyrábí od konce roku 2015, takže výroba posledního kusu s pořadovým číslem 1 161 841 trvala přibližně šest let, což z ní činí nejvyráběnější generaci modelu v historii žilinského závodu.
V prvním lednovém týdnu roku 2022 vyrobila Kia Slovakia poslední vůz Sportage čtvrté generace. Tato generace se vyrábí od konce roku 2015, takže výroba posledního kusu s pořadovým číslem 1 161 841 trvala přibližně šest let, což z ní činí nejvyráběnější generaci modelu v historii žilinského závodu.
Automobilka Kia má za sebou mimořádně úspěšný rok 2021 v České republice. Vyšla jako vítěz z „čipové krize“ a v tuzemsku dosáhla na historicky nejvyšší 4,7% tržní podíl.
Škoda AUTO zakládá s IT holdingem Etnetera Group společný podnik Green:Code.
Automobilka Hyundai v roce 2021 zaregistrovala 20 200 osobních vozů a v segmentu M1 dosáhla tržního podílu 9,76 %. Dle údajů zveřejněných Svazem dovozců automobilů (SDA) to znamená meziroční nárůst 26 % a pozici druhé nejprodávanější značky na českém trhu.