Model NEXO, druhá generace elektromobilu s palivovými články společnosti Hyundai Motor, obdržel nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení od nezávislé organizace Green NCAP, která sestavuje žebříček vozidel na základě jejich energetické hospodárnosti a emisí.
Trinity bude vrcholem strategie ACCELERATE. Nová měřítka v oblastech dojezdu, rychlosti nabíjení a digitalizace. Obchodní model 2.0 bude generovat příjmy z digitálních služeb poskytovaných po dobu používání vozidla. Závod Wolfsburg se po zahájení výroby sériové verze stane výkladní skříní inovativních, síťově propojených výrobních procesů.
V závodě, jehož výstavba trvala pouhý jeden rok, byla výroba zahájena 8. března 1956. Dodnes vyrobil hannoverský závod více než 10,3 milionu vozidel, z toho 9,2 milionu vozů Transporter. Předseda představenstva Intra: „Tento závod je ukázkovým příkladem transformace celé značky.“
Prodloužená záruka výrobce na 2+3 roky/200 000 km chrání zákazníky před nečekanými výdaji. Pětiletá záruka je nabízena pro modely Crafter, T6.1, Caddy 5 a Amarok. Poslední skladové vozy čtvrté generace Caddy jsou k dispozici s mimořádnou zárukou na 2+2 roky/1 000 000 km.
Značka Volkswagen Užitkové vozy založila novou divizi služeb pro mobilitu a autonomní jízdy. Nové modely Caddy a Multivan, elektromobil ID. BUZZ a nový Amarok – produktové portfolio bude během dvou let kompletně modernizováno a rozšířeno. Investice do technologií a výrobních závodů podpoří růst. Letos začnou testy s autonomními vozidly.
Strategie ACCELERATE: Volkswagen se intenzivně zabývá zásadními tématy budoucnosti – digitalizací, novými obchodními modely a autonomní jízdou. Integrace softwaru a digitální zážitky pro zákazníky se stanou klíčovými kompetencemi. Dalšími zdroji příjmů se stanou obchodní modely založené na datech. Do roku 2030 učiní Volkswagen autonomní jízdu dostupnou pro mnoho lidí. Další urychlení elektrické ofenzivy: Podíl elektromobilů na prodeji v Evropě vzroste do roku 2030 na více než 70 procent; v Číně a USA na více než 50 procent.
Před 116 lety vyrobili zakladatelé firmy Laurin & Klement v Mladé Boleslavi svůj první automobil – v historických továrních halách dnes sídlí Škoda Muzeum.
Edice 120 LET MOTORSPORT přinášejí zákazníkům atraktivní výbavu, vysokou úroveň bezpečnosti a řadu dalších benefitů.
Volkswagen Užitkové vozy spolupracuje se společností Hermes na optimalizaci doručovacích vozidel. Pilotní projekt v londýnské aglomeraci: Hlasově ovládaná aplikace start-upu Neohelden podporuje doručování balíků zákazníkům. Asistent „Neo“ využívá infotainment Volkswagenu Transporter 6.1.
Pozvánka: Strategie značky Volkswagen. 5. března 2021, 10:00 – 12:00. Odkaz na přenos: https://volkswagen.gomexlive.com/vw_2021/.
Nové SUV značky Škoda pro indický trh s volně stojící centrální obrazovkou infotainmentu.
První vítězství značky Škoda v mezinárodní anketě, v níž hlasují výhradně ženy.