Lukáš Hejlík mapuje gastronomickou scénu v České republice za volantem vozů Volkswagen
Lukáš Hejlík je novým ambasadorem značky Volkswagen. Volkswagen zajišťuje v rámci partnerství bezpečnou, komfortní a spolehlivou mobilitu. Lukáš Hejlík podniká první sérii výletů s Gastromapou za volantem vozu Arteon Shooting Brake.
Praha - Volkswagen navázal spolupráci s Lukášem Hejlíkem, který se stal ambasadorem značky v České republice. Oblíbený herec, moderátor a autor Gastromapy Lukáše Hejlíka převzal v rámci nového partnerství klíčky od vozu Volkswagen Arteon Shooting Brake, s nímž se vydává za výjimečnými gastronomickými podniky v Čechách, na Moravě a ve Slezsku.
"Je skvělé, že mohu představit Lukáše Hejlíka jako nového ambasadora značky Volkswagen," říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "Lukáš Hejlík je v rámci svých rozmanitých aktivit v kultuře a gastronomii neustále na cestách. Partnerství se značkou Volkswagen, která je poskytovatelem komfortní, bezpečné a spolehlivé mobility, je proto přirozeným krokem. Lukášovi přeji za mnoho šťastných kilometrů za volantem Arteonu Shooting Brake a sám se těším na gastrotipy, které budou stát za návštěvu a ochutnání."
"Gastronomie je jako auta od Volkswagenu - tisíc chutí, ze kterých si vybere každý, ať už je klasik, nebo rád experimentuje. A já jsem rád, že při objevování nových míst a jídel budu cestovat právě Volkswagenem. Na začátek volím Arteon, skutečnou špičku v tomto německém menu. Jsem sám zvědav, jak mi bude chutnat," nadšeně říká Lukáš Hejlík a jedním dechem dodává: "Z nově navázané spolupráce mám velkou radost, protože jsem získal partnera pro mobilitu, na kterého se mohu stoprocentně spolehnout."
Lukáš Hejlík se nyní vydává na své pravidelné Výlety s Gastromapou, jichž je Volkswagen novým partnerem, v útulném interiéru modelu Volkswagen Arteon Shooting Brake. Novinka značky z Wolfsburgu je pro cestování ve velkém stylu jako stvořená a na první pohled zaujme expresivním a avantgardním designem s atletickými liniemi a sportovně stylizovanou zadní partií. Punc výjimečnosti dodává Arteonu také sofistikovaný interiér s digitalizovaným ovládáním a zobrazováním, kvalitními materiály a precizním zpracováním. O bezpečnost a komfort se starají inovativní technologie, zahrnující mimo jiné asistenční systémy IQ.DRIVE v čele s asistentem "Travel Assist" pro částečně automatizovanou jízdu rychlostí až 210 km/h.
Lukáš Hejlík je hercem, moderátorem, vůdčí osobností projektu scénického čtení Listování, blogerem a influencerem. V posledních letech přitahuje největší pozornost jako autor projektu Gastromapa, jehož výsledkem je kromě webové stránky gastromapa.hejlik.cz a aplikace pro mobilní telefony také knižní podoba Gastromapy, videoseriál a řada zajímavých podcastů s výjimečnými osobnostmi z prostředí české gastronomické scény. Lukáš Hejlík navíc organizuje anketu Foodblog roku.
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.