Společnost KIA Czech zahájí příští týden (24. 7. - 29. 8.) dynamické turné po jednotlivých městech České republiky, v rámci kterého představí novou identitu značky KIA a zároveň nabídne možnost otestovat celou řadu modelů. Turné ‚KIA v pohybu‘ zavítá do 6 měst včetně Prahy, kde bude probíhat v rámci tradiční open-air akce Auta na náplavce.
Letošní trofej závodu Tour de France odráží motivy, které reprezentuje cyklistika: přírodu, ekologii a čistou energii.
Koncern Volkswagen prezentuje strategii NEW AUTO do roku 2030. Kombinace silných značek, modulárních technických platforem a nových nabídek služeb přinese synergie, zvýší výnosy a zpřístupní nové zdroje zisku. Cílový rozsah pro provozní ziskovost v roce 2025 byl zvýšen ze 7 až 8 procent na 8 až 9 procent a vytvoří základ pro další kolo cyklického plánování. Uzavření dohody se společností Gotion High-Tech o industrializaci výroby akumulátorových článků v Německu; Španělsko potvrzeno jako možná lokalita pro třetí „gigatovárnu“.
Ceed, nejprodávanější řada vozů značky Kia, si pro modelové provedení 2021 připravila výrazná moderní vylepšení vč. dynamických a sportovních prvků designu. Pětidveřový hatchback, sportovní kombi i karosářské provedení ‚shooting brake‘ s plánovaným zahájením prodeje ve 4. čtvrtletí odhalí zcela přepracovanou přední partii, záď s novými sportovně pojatými detaily, litá kola v novém stylu a svěží odstíny karoserie i barevná provedení interiéru.
Auto Horejsek - podpora českého Juda.
Norové Andreas Mikkelsen a jeho spolujezdec Ola Fløene se zúčastní sedmého kola FIA Mistrovství světa v rallye (WRC) za volantem vozu Škoda Fabia Rally2 evo.
Jasně stanovené cíle udržitelnosti představují nedílnou součást strategie společnosti Škoda AUTO
Do České republiky dorazily první vozy značky Kia se zcela novým logem, které automobilka představila na začátku letošního roku. Logo, které připomíná ručně psaný podpis a které ztělesňuje nové hodnoty a cíle značky, nahrazuje původní oválné logo, se kterým se zákazníci Kia setkávali téměř třicet let, od roku 1994.
Škoda AUTO investovala do úpravy výrobních linek 110 milionů euro.
Tým Kia Czech si ze všech tří československých rallye pro alternativní pohony odvezl zlatý pohár, když v posledním podniku letošního roku, 4. ECO energy RALLY BOHEMIA 2021, oslavila závodní posádka Michal Žďárský a Jakub Nábělek prvenství v Poháru rallye pravidelnosti vyhrazeném plně elektrickým vozidlům.
Jan Kopecký s Janem Hlouškem suverénními vítězi 48. Rally Bohemia, tým Škoda Motorsport slaví na své domácí půdě double.
Automobilka spolu s Odbory KOVO vybrala na pomoc obcím na jižní Moravě a Lounsku 9 690 000 Kč.