Značka Volkswagen Užitkové vozy, dlouhodobá jednička na českém trhu užitkových vozů v segmentech N1+N2/M1+M2, přichází na český trh s novým "brand designem". Nový vizuální styl značky znamená změnu loga, barevnosti i celkově stylu marketingové komunikace. Se změnou souvisí nové webové stránky včetně nového loga v dvourozměrné podobě, které byly spuštěny 4. listopadu. Volkswagen Užitkové vozy chce být nově pojatým marketingem a komunikací ještě blíž svým zákazníkům než dosud.
"Volkswagen Užitkové vozy vstupuje do nové éry, která se ponese v duchu elektrické mobility, konektivity, a ještě intenzivnější komunikace s našimi zákazníky, což reflektuje i náš nový brand design," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. "S prvním listopadovým týdnem jsme pro české zákazníky spustili nové webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy a začali používat nové logo. Dáváme tím našemu marketingu digitálnější a modernější podobu. Současně chceme komunikovat s našimi zákazníky ještě rychleji a emocionálněji, vždy však zcela autenticky, a být jim maximálně nablízku."
Volkswagen Užitkové vozy přechází na nový design své značky postupně na celém světě. Tento krok souvisí s transformací značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu. V České republice byly od 4. listopadu nejprve spuštěny nové webové stránky a zavedeno nové logo v rámci všech marketingových a komunikačních aktivit. Nový design značky zahrnuje vizuální prezentace, kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů i vlastní logo značky.