Volkswagen osobní vozy představuje své nové ambasadory: Natálii Kotkovou a Petra Lexu
Obě nové tváře značky Volkswagen osobní vozy mohou řidiči potkávat na cestách za volantem oblíbených SUV s logem VW. Česká Miss World 2016, modelka a influencerka si zamilovala atraktivní SUV kupé Volkswagen Taigo. Zpěvák a frontman hudební skupiny Slza cestuje mezi koncerty v prémiovém SUV Volkswagen Touareg.
Praha - Značka Volkswagen osobní vozy má na českém trhu dva nové ambasadory. Její tváří se stali Natálie Kotková, česká Miss World z roku 2016, a Petr Lexa, zpěvák a frontman skupiny Slza, kteří si jízdu ve vozech Volkswagen zamilovali. Natálie bez váhání zvolila jako automobilového partnera na cesty SUV kupé Taigo, zatímco její partner Petr sáhl po prémiovém Touaregu. Oba partneři tak spolu sdílejí nejen své životy, ale také lásku ke značce Volkswagen.
Česká Miss World 2016, modelka a influencerka Natálie Kotková
"Mám velkou radost, že řady našich ambasadorů rozšířily dvě výjimečné osobnosti - česká Miss World z roku 2016 Natálie Kotková a zpěvák skupiny Slza Petr Lexa," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "Jak Natálie, tak Petr jsou pracovně i soukromě velmi často na cestách, které jim nyní zpříjemňuje mimořádný komfort, bezpečnost i praktičnost našich modelů SUV. Natálie si vybrala elegantní a kompaktní Taigo, Petr se nechal unést prémiovým Touaregem. Oběma novým ambasadorům značky Volkswagen osobní vozy přeji za celý náš tým hodně šťastných kilometrů s našimi modely a těším se na řadu povedených společných akcí."
Jedinečné SUV kupé Volkswagen Taigo je stejně všestranné jako devětadvacetiletá Natálie Kotková alias natali_kot, česká Miss World 2016, modelka, moderátorka, youtuberka a influencerka, která si svého nového partnera na cesty vybrala v elegantním zeleném odstínu a výbavové linii R-Line.
"Taigo je ideálním vozem pro všechny, kteří utvářejí své vlastní trendy, nenechají se ovlivnit, chtějí projevit nejen styl, ale také charakter, a každý den považují za výjimečný. Taigo je zkrátka cool," říká po prvních několika stovkách kilometrů sympatická Natálie Kotková, která na svých profilech na sociálních sítích sdílí se stovkami tisíc sledujících příspěvky plné poznávání, surfování, jógy nebo módy.
Natálie si však pochvaluje také praktické přednosti - především kompaktnost Taiga v městském provozu a objem zavazadlového prostoru. "Některé mé dny připomínají horskou dráhu. Musím stihnout focení na různých místech a vždy mít u sebe vše na celý den. Taigo je pro mě kancelář, šatna i restaurace v jendom". Samozřejmě to znamená, že s sebou vozím i několik modelů. Do zavazadlového prostoru Taiga se k mému překvapení všechno skvěle vejde a často nemusím oblečení ani skládat a riskovat, že se mi pomačká," dodává Kotková.
Natáliin partner Petr Lexa, zpěvák a frontman kapely Slza, je věrný značce Volkswagen už od dob, kdy poprvé sedl za volant. "Volkswagen je srdcovka. Mezi mými prvními vozy byl starý ojetý Passat, který se mnou zažil asi 150 tisíc kilometrů při cestování na koncerty. Nikdy mě nenechal ve štychu, až do úplného skonání," vzpomíná Petr Lexa, který stejně jako jeho partnerka Natálie sáhl rovněž po modelu z kategorie SUV.
Petr neodolal sportovnímu, noblesnímu, ale také veskrze praktickému Touaregu v modré barvě a se stupněm výbavy R-Line, protože na dlouhých trasách mezi koncerty oceňuje pohodlí a bezpečnost. "Žiju život stále na cestách, většinou s další tříčlennou posádkou, a tak si maximálně užívám to pohodlí, bezpečnost a výkon. Volkswagen Touareg mě nepřestává udivovat. Je skvělé, že nemusím volit kompromis mezi komfortem, bezpečností a elegancí," dodává dvaatřicetiletý Lexa.
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 30 závodech ve 13 zemích. V roce 2021 vyrobil Volkswagen 4,9 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou VW Polo, VW T-Roc, VW Golf, VW Tiguan nebo VW Passat, ale také úspěšné modely elektromobilů VW ID.3 a VW ID.4. V uplynulém roce předala společnost zákazníkům na celém světě více než 260 000 elektromobilů, což je dosud nejvyšší počet. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 184 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců a servisních partnerů s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen svou strategií ACCELERATE důsledně urychluje transformaci na softwarově orientovaného poskytovatele mobility.
Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel Volkswagen do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.