Volkswagen e-Crafter
- -
TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY VOLKSWAGEN CRAFTER.
- Cena vozu od: ---
- Výkon: 100 kW
- Spotřeba: kombinovaná 21,5 kWh/100km
Základní charakteristika modelu
Budoucnost užitkových vozů
Nová doba si žádá nová řešení. To platí zejména pro stále rostoucí požadavky na dopravu zboží v městském prostředí. S novým modelem e-Crafter z rodiny užitkových vozů Volkswagen mají kurýrní služby, doručovatelé expresních a balíkových zásilek nyní k dispozici první čistě elektrický automobil, který již dnes úspěšně zvládá požadavky budoucnosti – a to bez omezení objemu nákladového prostoru. Crafter budoucnosti tak splňuje přesně to, co od něj očekáváte.
Design interiéru
- -
Interiér
Nákladový prostor
Díky instalaci lithium-ion baterie a systému jejího řízení pod podlahou vozu zůstal u vozu e-Crafter nezměněný objem nákladového prostoru až 10,7 m³ s výškou až 1 861 mm (ve srovnání s modelem Crafter s konvenčním pohonem). E-Crafter může být na přání vybaven lištami pro uchycení nákladu a univerzální podlahou a nabízí obvyklou variabilitu. Představuje tak dokonalou základnu pro Vaše individuální přestavby a nástavby.
- -
Univerzální podlaha
Připraven k naložení
Tato dřevěná podlaha je ideální přípravou pro následnou montáž regálových a skříňových systému od různých výrobců. Pomocí speciálních adaptérů je můžete jednoduše zafixovat do vyfrézovaných otvorů.
- -
Multifunkční volant
Vše v ruce.
Zvedněte telefon - a mějte obě ruce i nadále pevně na Vašem multifunkčním volantu. Pomocí jeho tlačítek ovládáte pohodlně multifunkční ukazatel "Colour", přijímáte hovory na mobilním telefonu a aktivujete handsfree. Kromě toho máte přímý přístup k mnoha funkcím navigačního systému "Discover Media".
Multifunkční ukazatel „Colour“
Vše na očích. Stačí jeden pohled.
Najděte všechny informace, které po cestě potřebujete, přehledně na jednom místě: Prostřednictvím palubního počítače máte přístup ke všem důležitým údajům o vozů e-Crafter. Například o spotřebě energie, stavu nabití vysokonapěťové baterie, momentálním toku energie a zbývající dojezdové vzdálenosti. Navíc se zobrazují aktuální informace jako ujeté kilometry, vnější teplota a čas. Prostřednictvím barevného TFT displeje můžete pohodlně ovládat také asistenční systémy řidiče.
Aktuální ceníky a katalogy
Asistenční systémy a bezpečnost
- -
Systém kontroly odstupu „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City Brake
Udržuje odstup
Systém kontroly odstupu "Front Assist" s funkcí nouzového brzdění City Brake, pomáhá zkrátit brzdnou dráhu v případě, že odstup od překážky klesne pod kritickou mez.
- -
Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla
Zabezpečení okolí vozu
Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla monitoruje prostor po stranách vozu a opticky i akusticky varuje řidiče při kritickém přiblížení ke sloupkům, zdem nebo chodcům.
- -
Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“
Koriguje směr
Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu "Lane Assist" varuje řidiče při neúmyslném opuštění jízdního pruhu akusticky výstražným tónem, opticky upozorněním na multifunkčním ukazateli a navíc také krátkým aktivním zásahem do řízení.
Technologie
- -
Elektromotor
Vysoký výkon a nízká hmotnost
V motorovém prostoru se místo spalovacího motoru nachází velmi kompaktní a podstatně lehčí elektromotor, který při provozu neprodukuje žádné lokální emise. To však není jeho jediná výhoda. Elektromotor je současně extrémně tichý s minimálními nároky na údržbu. Z klidového stavu dává v celém rozsahu otáček k dispozici rovnoměrný krouticí moment. Navíc umožňuje intenzivní zrychlení, a to zejména na prvních 60 metrech. Díky jednostupňové automatické převodovce pak nedochází k žádnému přerušení přenosu hnací síly.
- -
Výkonová elektronika
Zajišťuje elektřinu pro pohonnou jednotku
Výkonová elektronika je základním stavebním kamenem elektrického pohonu. Zajišťuje propojení s vysokonapěťovou baterií a zásobuje energií palubní elektroniku i elektromotor.
- -
Rekuperace
Při brzdění se získává energie
Při brzdění je kinetická energie vozu měněna pomocí generátoru na energii elektrickou, která je ukládána do vysokonapěťové baterie a následně využívána v palubní síti a pro pohon vozidla.
- -
Kombinovaný nabíjecí systém
Nabíjet můžete, kde chcete a jak chcete
Díky kombinovanému nabíjecímu systému CCS (Combined Charging System) je lithium-Ion baterii možné nabíjet jak stejnosměrným, tak i střídavým proudem. Nabíjení je tak možné jak z veřejných CCS rychlonabíjecích stanic, tak i vlastních firemních wallboxů.
- -
Nabídka wallboxů
Nabíjecí stanice s minimálními nároky na místo
Instalace vlastní nabíjecí stanice se realizuje v místě, kde vozidla Vašeho vozového parku delší dobu stojí - například v podzemní garáži sídla Vaší firmy. Volitelný wallbox zde však nešetří pouze místo. Naši smluvní dodavatelé nabízejí také nabíjecí stanice včetně instalace jako praktický kompletní paket.
VW e-Crafter - Stránky Wikipedia
Někteří nesprávně říkají: wv krafter, vw krafter