TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY VOLKSWAGEN UŽITKOVÉ VOZY.
- Cena vozu od:
- Výkon:75 - 110 kW
- Spotřeba energie:4,7 - 6,6 l/100km
Volkswagen Caddy Kombi
Profesionál v každém ohledu
Žádný jiný automobil v této třídě nespojuje variabilitu, flexibilitu a kvalitu tak dokonale, jako Caddy Kombi. Počet míst k sezení v jeho interiéru, který je velmi odolný proti opotřebení, může být zvětšen až na sedm nebo v případě, že potřebujete převézt zboží nebo materiál, jej lze snadno přeměnit na dvoumístný automobil s velkým nákladovým prostorem o objemu 3,2 m³. Rychle a bezpečně do něj lze uložit zejména menší předměty.
Design exteriéru
Podélné střešní nosiče
Podélné střešní nosiče se dodávají buď v černé, nebo ve stříbrné barvě. Zlepšují vzhled automobilu a jsou ideální základnou pro montáž střešních nástaveb, jako jsou příčníky nebo držáky žebříků. Maximální nosnost podélných střešních nosičů je 100kg.
Bi-xenonové světlomety
Začíná Váš pracovní den už za tmy? Nebo jste pro své zákazníky na cestách skutečně za každého počasí? Kdo zvládá mimořádné výzvy, ten potřebuje také mimořádně dobrý výhled. Bi-xenonové světlomety zahrnují jak pro potkávací, tak i dálková světla a jízdní dráhu osvětlí výrazně lépe než běžné halogenové světlomety. Kromě toho se vyznačují i nižší spotřebou energie a delší životností. K dostání pouze v kombinaci se zatmavenými zadními světly.
Střešní záklopka
Díky střešní záklopce lze bez problémů přepravovat dlouhé a neskladné předměty. Dvě plynové pružiny usnadňují otevírání a zavírání. K aretaci střešního víka a zadních křídlových dveří slouží příčná traverza. V případě potřeby se dá jednoduše uvolnit a odklopit dolů. Střešní víko je k dispozici pouze pro vůz Caddy s krátkým rozvorem.
Tažná zařízení
Vaše zakázka je ještě větší než objem nákladového prostoru vozu Caddy Kombi? Díky různým tažným zařízením si můžete jednoduše a flexibilně vytvořit místo pro více materiálu.
Pevné tažné zařízení je dimenzováno na hmotnost přívěsu od 660 kg (nebrzděného) do 1 500 kg (brzděného) a je vybaveno stabilizací jízdní soupravy.
Uzamykatelné tažné zařízení lze při nepoužívání jednoduše demontovat. Usnadňuje to manévrování, např. v případě těsných parkovacích míst.
Řídicí jednotka pro tažné zařízení a odborně provedená kabeláž usnadní dodatečnou montáž tažného zařízení.
Design interiéru
Interiér
Interiér vozu Caddy může být vybaven až sedmi pohodlnými sedadly, nebo je v něm možné naopak vytvořit více prostoru. Zadní lavice sedadel lze sklopit, resp. zcela vyjmout. Další spoustu místa pak nabízí hluboká střešní galerie.
Pohodlně do práce. Uvolněně po práci. Caddy přesvědčí také zevnitř svou výjimečnou kvalitou zpracování a četnými prvky mimořádné výbavy.
Topení a klimatizace
Nezávislé topení, které se dodává na přání, pracuje odděleně od systému topení a větrání vozu. Lze jej ovládat jak prostřednictvím centrálního řídicího panelu, tak také pomocí dálkového ovládání. Alternativně se dodává také přídavné vodní topení.
Poloautomatická klimatizace s plynulou regulací trvale zajistí příjemnou teplotu v interiéru. Díky velkým ergonomickým otočným ovladačům a tlačítkům lze v průběhu jízdy regulovat teplotu ve stupních, rozdělení vyfukovaného vzduchu i intenzitu jeho proudění.
Klimatizace "Climatronic" reguluje teplotu v interiéru vozu elektronicky prostřednictvím senzorů a permanentně porovnává aktuální teplotu s požadovanou hodnotou. Díky dvouzónové regulaci si s přesností na celé stupně může preferovanou teplotu nastavit separátně řidič i spolujezdec. Senzor kvality vzduchu pak nepřetržitě monitoruje složení nasávaného vzduchu a v případě potřeby automaticky přepíná na vnitřní cirkulaci.
Topné drátky, které jsou integrované ve skle předního okna, zajistí dobrý výhled z vozu i v chladném a vlhkém počasí. Vyhřívání skla předního okna se dodává pouze v kombinaci s paketem "Světla a výhled".
Vyhřívání sedadel, které je součástí výbavy na přání, je zabudované v sedákách a opěradlech předních sedadel a má nezávislé ovládání pro sedadlo řidiče a spolujezdce. Při zapnutém zapalování jsou k dispozici tři stupně intenzity vyhřívání.
Odkládací plochy
Při Vaší práci musí být každý pohyb efektivní. Systém odkládacích ploch ve voze Caddy proto zahrnuje několik různě velkých přihrádek a odkládacích ploch. Například přímo nad sedadly řidiče a spolujezdce se rozprostírá v celé šířce vozu střešní galerie, která není zvenčí vidět a která nabízí dostatek místa pro pracovní rukavice, box s obědem nebo notebook. Do kapes v obložení dveří je možné uložit lahve o objemu 1 l a ve středové konzole jsou integrovány 4 držáky nápojů. Součástí palubní desky jsou poprvé také otevřené přihrádky. Vše tak zde vždy najde své místo.
Jeho součástí je uzamykatelná odkládací přihrádka na palubní desce, uzavřený kryt odkládací přihrádky, odkládací zásuvky pod oběma předními sedadly a odkládací síťky ve střešním rámu.
Elektrické zásuvky
Zásuvka, která je snadno přístupná, se nachází v přední část středové konzoly (bez vyobrazení).
Pro elektrické spotřebiče, jako např. mobilní telefony nebo notebooky, je v otevřené přihrádce na palubní desce integrována 12V zásuvka.
Pro přenosné chladicí boxy, nabíječky akušroubováků a dalších přístrojů s napětím 12 voltů může být v nákladovém prostoru instalována 12V zásuvka.
Sedadla
Musí se celá pracovní četa rychle přepravit na staveniště? Žádný problém, Caddy Kombi je sériově dodáván s pěti a volitelně až se sedmi sedadly. Na další zakázku stačí dva lidé, ale potřebujete s sebou hodně materiálu? Také na to je Caddy Kombi přirozeně připraven. Díky sedákům v interiéru, které lze nezávisle na sobě sklopit, překlopit a vyjmout, proměníte mikrobus v mžiku na dodávku - a opačně. Mysleli jsme také na možnost uložení dlouhých předmětů s využitím celé délky interiéru: Na přání dostanete sedadlo spolujezdce se sklopným opěradlem.
Pro vůz Caddy Kombi je na přání k dostání funkce pro uložení nákladu s využitím celé délky interiéru. Pokud se sklopí opěradlo sedadla řidiče kompletně dopředu, zvětší se maximální ložná délka interiéru až na 3,01 m.1
Sedák ve druhé řadě sedadel se skládá z jednotlivého sedadla a dvousedáku. Oba prvky lze nezávislé na sobě sklopit, překlopit a vyjmout. Pokud se trojmístný sedák demontuje celý, vznikne velkorysá rovná ložná plocha.
Asistenční systémy
Parkovací systémy
ParkPilot, který je součástí výbavy na přání, varuje prostřednictvím akustických signálů před překážkami za vozidlem a odstup od nich ukazuje také opticky na displeji.
Zpětná kamera Vám usnadňuje parkování. Obraz z kamery je v rámci prostoru snímaného jejím objektivem přenášen na displej rádia nebo navigačního systému. Vy tak můžete rozpoznat překážky, které byste jinak nezaregistrovali. Obraz ze zpětné kamery je navíc doplněn statickými liniemi, které Vám pomáhají při parkování. Zpětná kamera se dodává pouze v kombinaci se zadními výklopnými dveřmi.
Parkovací asistent "Park Assist", který je součástí výbavy na přání,dodokáže zaparkovat ve více krocích do příčných i podélných mezer. Po zařazení zpátečky přebírá automobil automaticky ovládání volantu. Na řidiče zbývá pouze ovládání pedálů plynu a brzdy.
Adaptivní tempomat ACC a systém "Front Assist"
Adaptivní tempomat ACC, jenž se dodává na přání, automaticky přizpůsobí rychlost jízdy vpředu jedoucího automobilu, od kterého udržuje řidičem zadaný odstup, a to až do nastaveného rychlostního limitu. Součástí ACC je také systém kontroly odstupu "Front Assist". Systém kontroly odstupu prostřednictvím radarových senzorů rozpozná situaci, kdy vzdálenost od překážky před vozidlem poklesne pod kritickou mez a pomáhá zkrátit brzdnou dráhu. V případě, že systém identifikuje nebezpečnou situaci, varuje řidiče opticky a akusticky a také brzdným rázem.
Asistent pro rozjezd do kopce
Asistent pro rozjezd do kopce, který je součástí sériové výbavy, brání při rozjezdu do svahu nežádoucímu couvnutí automobilu a zajišťuje tak komfortní ovládání vozu.
Bezpečnost
Airbagy
Caddy je kromě čelních airbagů pro sedadla řidiče a spolujezdce sériově vybaven také bočními a hlavovými airbagy. Od linie Trendline jsou bočními airbagy v rámci sériové výbavy vybavena také obě vnější místa druhé řady sedadel. Cestující na těchto sedadlech jsou tak chráněni před bočním nárazem.
Další bezpečnostní systémy
Elektronický stabilizační systém brání cíleným přibrzďováním jednotlivých kol nedotáčivému a přetáčivému chování automobilu.
Protiblokovací systém brání zablokování kol a zajišťuje tak ovladatelnost vozu.
Protiprokluzová regulace brání protáčení kol.
Brzdový asistent rozpozná, jakou rychlostí byl sešlápnutý brzdový pedál. Při reflexním nebo nouzovém brzdění rychleji vyvine plný tlak v brzdovém systému.
Multikolizní brzda
Multikolizní brzda, jež je součástí sériové výbavy, začne po nárazu brzdit automobil s cílem zabránit následným kolizím. Multikolizní brzda se aktivuje poté, co dva navzájem nezávislé senzory zaznamenají náraz. Po krátkém zpoždění je automobil krátkými brzdovými rázy zpomalován až do rychlosti 10 km/h. Řidič přitom může kdykoli opět převzít kontrolu nad vozem.
Technologie
Motor TGI
Řadový čtyřválcový motor se zdvihovým objemem 1,4 l má výkon 81 kW/110 k a krouticí moment 200 Nm. Je k dispozici pro Caddy skříňový vůz i pro Caddy Maxi skříňový vůz. Tento hospodárný model je možné kromě manuální převodovky poprvé vybavit také dvouspojkovou převodovkou DSG.
Všechny TGI modely jsou vybavené také rezervní nádrží na benzin o objemu 13 l.
Nádrže na stlačený zemní plyn, stejně jako vedení paliva jsou pevně připevněné na spodní straně podlahy vozu. Velikost zavazadlového prostoru tak není nijak omezena.
Nádrže na CNG jsou žáruvzdorné, mimořádně robustní, jsou opatřené ventily s trojnásobným jištěním a k podlaze vozu jsou připevněny speciálními upínacími pásy. Celkový objem nádrží na zemní plyn je 26 kg pro Caddy TGI a 37 kg pro Caddy Maxi TGI.
Dvoustupňová převodovka DSG
Šestistupňová převodovka (pro motory s výkonem 75 kW/102 k, 110 kW/150 k), resp. sedmistupňová převodovka DSG (pro motor s výkonem 92 kW/125 k) přeřadí díky automatickému systému v ideálním časovém okamžiku na již předvolený následující převodový stupeň. Výsledkem je komfort jízdy bez přerušení přenosu hnací síly. Na přání je převodový stupeň možné měnit také lehkým dotykem voliče převodovky.
Pohon všech kol 4MOTION
V náročných podmínkách okamžitě přesune spojka pohonu všech kol sílu motoru na kola s lepší trakcí. Přispívá tak ke klidnějšímu chování vozu za jízdy, zvýšené bezpečnosti při jízdě v zatáčkách a přesnějšímu ovládání. Výhody pohonu všech kol 4MOTION se zřetelně projeví při jízdě na mokré nebo zasněžené vozovce, resp. na znečištěném nebo kluzkém povrchu. Své silné stránky projeví pohon 4MOTION také při jízdě s přívěsem. U motoru 2,0 l TDI s výkonem 110 kW/150 k může být pohon všech kol 4MOTION také v kombinaci dvouspojkovou převodovkou DSG.
BlueMotion Technology
Modely Volkswagen doplněné opatřeními BlueMotion Technology naplňují myšlenky filosofie "Think Blue.". Proto je každý nový motor, který splňuje emisní normu Euro 6 vybaven sériově systémem "Start-Stop", využíváním energie uvolněné při brzdění, asistentem pro rozjezd do kopce a pneumatikami se sníženým valivým odporem.
Vypíná motor v případě, že automobil stojí a motor běží na volnoběh a přispívá tak k ekologickému způsobu jízdy. Zejména při jízdě v městském provozu přispívá ke snížení spotřeby paliva.
Při brzdění je využívána kinetická energie vozu, která se v generátoru mění na energii elektrickou. Ta je následně k dispozici pro elektrické spotřebiče.
VW Caddy Kombi - Stránky Wikipedia
Někteří nesprávně říkají: wv ceddy, , volkswagen ceddy, volkswagen keddy, volkswagen kaddy