• Archiv novinek: Archiv novinek
ŠKODA AUTO
ŠKODA AUTO

Vánoce se značkou Škoda ve znamení pohádek

Zkraťte dětem cestování: Škoda AUTO připravila ve spolupráci se známými osobnostmi z řad svých influencerů a partnerů pohádky pro nejmenší.

Škoda AUTO Česká republika přichází v předvánočním čase s pětidílnou sérií pohádkových vyprávěnek Ený a autíčka, kterou vydává jako dárek pro všechny uživatele a jejich děti. Při jízdě třeba za příbuznými si tak může příjemně zkrátit čas celá rodina.

Audiopohádky startují rodinný „podcastový“ Spotify účet Škoda AUTO Česká republika, kde bude umístěno všech pět namluvených příběhů, které budou k nalezení i na YouTube, iTunes a v krátkých střizích se objeví i na facebookovém a instagramovém profilu tuzemského zastoupení značky Škoda. Cílem je poskytnout rodičům doma i ve vozech Škoda milé pohádky pro společné chvíle, třeba při cestě na návštěvu příbuzných. Pohádková série Ený a autíčka sestává z pěti příběhů, které spojují hrdinové Ený, Fabián a Kamilka.

Libor Šedivák, vedoucí marketingu Škoda AUTO Česká republika:

„Během adventu na našich sociálních médiích představíme audiopohádky jako dárek pro naše zákazníky a fanoušky značky Škoda. Komunikace bude pokračovat do konce roku, abychom pokryli nejen dobu předvánoční, ale i následující dny, kdy se navštěvují rodinní příslušníci a tráví spolu volný čas.“

Pohádky namluvily známé osobnosti z řad influencerů a partnerů značky Škoda. Hned dvakrát se ke slovu dostal Miroslav Donutil, jenž propůjčil svůj hlas příběhům O autíčku, které nemluvilo a O autíčku, které chtělo být všude první. Herečka Táňa Malíková si vybrala pohádku O autíčku, které nechtělo být na řetězu, zatímco populární kuchař Jan Punčochář vypráví příběh O autíčku, které div nevypustilo duši. Herec Radim Fiala si na závěr střihl pohádku Jak přišel do kraje mráz. K pohádkám vydává Škoda AUTO i kreslený vizuál s hlavními hrdiny, od něhož jsou odvozeny všechny ostatní kreativy na sociálních médiích. Vizuály a další podklady mohou libovolně využít i autorizovaní prodejci značky Škoda, pro něž je také připraven speciální leták do showroomu.

Pohádkové vyprávěnky budou podpořeny soutěží, která probíhá od 6. do 17. prosince. Soutěžící mají za úkol najít všechna slova v osmisměrce, která doplňuje pohádky, dětský vizuál a hry, a následně je vypsat. Slova jsou vybrána z jednotlivých příběhů. Pět výherců obdrží atraktivní cenu v podobě předplatného na streamovací platformu Netflix.