• Archiv novinek: Archiv novinek
ŠKODA chrání zákazníky i zaměstnance
ŠKODA chrání zákazníky i zaměstnance

Škoda připravila zvýšená hygienická opatření v autorizovaných servisech - chrání zákazníky i zaměstnance

Vzdálené objednání, distanční příjem, pečlivá dezinfekce vozu, bezkontaktní platby.

V návaznosti na nařízení vlády ČR a aktuální situaci se stále postupující pandemií koronaviru, přijaly autorizované servisy Škoda zvýšená hygienická opatření. Jejich cílem je minimalizovat zdravotní riziko pro zákazníky i zaměstnance a nadále poskytovat plnohodnotný, kvalitní servis s využitím Škoda Originálních dílů a předepsaných servisních i opravárenských postupů. Většina autorizovaných dealerství nabízí zákazníkům dezinfekci interiéru ozonem.

„Naší snahou je zajistit mobilitu v České republice, to znamená stále dodávat zákazníkům plnohodnotný servis. Proto jsme přijali sérii kroků, které mají za cíl minimalizovat osobní kontakt a zachovat plnou škálu servisních služeb,“ říká Karel Starý, vedoucí Servisních služeb Škoda AUTO Česká republika. „Chtěl bych tímto poděkovat všem partnerům za podporu a jejich nasazení v této mimořádné situaci,“ doplňuje Karel Starý.

Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se do servisu objednat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. Klientské zóny servisů Škoda jsou v současné situaci upraveny tak, aby bylo možné při příjmu vozu v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu a dodržování doporučených odstupů.

Bezpečí zákazníků i pracovníků servisu má absolutní prioritu, proto jsou k dispozici služby, jejichž cílem je minimalizovat případné ohrožení. Patří mezi ně dezinfekce vozu před a po servisním úkonu a další kroky, které chrání zákazníky i zaměstnance autorizovaných servisů. Škoda AUTO také vydala doporučení, která směřují k nejvyšší možné úrovni hygienických standardů, včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení. „Jsme si plně vědomi závažnosti situace a děláme vše proto, abychom zákazníkům v maximální možné míře bezpečně zpřístupnili veškeré služby autorizované servisní sítě Škoda. Jakkoli se některé jednotlivé kroky zpracování zakázek v této době liší od standardních procesů, jsou naši autorizovaní partneři připraveni za zvýšených hygienických opatření poskytovat služby v plném rozsahu, včetně například pneuservisu a sezonního uskladnění pneumatik,“ říká Karel Starý.

Dočasné procesní změny samozřejmě zahrnují, stejně jako při příjmu vozu, omezení přímého kontaktu i při předání automobilů zpět zákazníkům. Pokud to je možné, preferují autorizované servisy Škoda bezhotovostních formy platby. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy Škoda rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy Škoda využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe. Ozonové čištění likviduje veškeré viry, bakterie, či plísně a pomáhá i odstranit nepříjemné pachy v interiéru. Jeho použití je schválené i pro astmatiky a alergiky. Celá řada servisních partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka a zpětné doručení po opravě. O dostupnosti rozšířených služeb se zákazníci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů Škoda.

„V plném rozsahu zůstávají v platnosti programy výhod pro majitele vozů starších čtyř let. Dostupnost cenově výhodných dílů Economy není nijak omezena, zákazníci mohou samozřejmě nadále využívat i program Šeková knížka,“ upřesňuje Karel Starý. Například na předsezonní výměnu brzdového obložení, tlumičů pérování či spojky tak lze uplatnit 20% slevu na díly i práci k jejich výměně.