• Archiv novinek: Archiv novinek

Škoda představí nový model Fabia 4. května

Digitální světová premiéra čtvrté generace modelu Fabia začne v 19:00 hodin SEČ.

Zvedá se opona pro nový model Škoda Fabia: V úterý 4. května v 19:00 SEČ představí Škoda AUTO čtvrtou generaci svého úspěšného malého vozu. Centrum současného umění DOX v Praze poslouží jako velkolepá kulisa pro čistě digitální světovou premiéru. Fanoušci značky Škoda z celého světa se budou moci volně pohybovat po virtuálním pavilonu a dozví se zajímavé detaily o úspěšném příběhu modelu Škoda Fabia. Až do zahájení přenosu v úterý večer budou na adrese skoda-virtual-event.com průběžně zpřístupňovány nové oblasti virtuálního pavilonu. Světová premiéra bude vysílána také na platformě Škoda Storyboard a na sociálních sítích automobilky (Youtube a Facebook).

Po 22 letech od prvního představení prezentuje Škoda čtvrtou generaci modelu Fabia, která je poprvé postavena na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen. Podle hesla „Vše, co potřebujete – a ještě něco navíc“ spojuje tento malý vůz všechny hodnoty značky Škoda. Nabízí přesvědčivý poměr ceny a užitné hodnoty, vynikající bezpečnost, vysokou úroveň komfortu a příkladnou kvalitu zpracování. Se svým ještě dynamičtějším a emotivnějším designem má nová Škoda Fabia všechny předpoklady pro pokračování úspěšného příběhu této modelové řady. Digitální světová premiéra proběhne 4. května v 19:00 hodin SEČ. Odhalení vozu bude přenášeno z virtuálního pavilonu a bude možné jej sledovat po celém světě na adrese skoda-virtual-event.com. Velkolepou kulisu vytváří Centrum současného umění DOX v Praze, které bylo pro tuto akci rozsáhle virtualizováno.

Virtuální prohlídka jako reálnou výstavou

Formát digitální prezentace umožňuje divákům procházet se jako na skutečné výstavě, neboť se ve virtuálním pavilonu mohou volně pohybovat a prohlížet si exponáty. Během prohlídky se hosté setkají se členy představenstva společnosti Škoda AUTO, např. s předsedou představenstva Škoda AUTO Thomasem Schäferem, členem představenstva za oblast prodeje a marketingu Martinem Jahnem, a také s odborníky z týmu Škoda Design pod vedením Olivera Stefaniho. Aby tato setkání byla co nejrealističtější, bude každý zástupce značky Škoda přítomen jako virtuální postava.

Prezentační plochy na vnitřním nádvoří a na střešní terase

Prohlídka zavede návštěvníka v Centru současného umění DOX na různá prezentační místa. Na vnitřním nádvoří je pro účely prezentace instalována řada stěn z LED světel a na střešní terase vznikne terasa „NEXT LEVEL“, která koresponduje s aktuálním programem pro budoucí rozvoj české automobilky. Po úvodním projevu Thomase Schäfera dojde na těchto dvou místech k odhalení nového modelu Škoda Fabia. Poté budou ve virtuálním pavilonu k dispozici vozidla pro 360° pohled. Záznam z prezentace a další videa budou později k nalezení ve vzducholodi nad terasou „NEXT LEVEL“. Kromě toho bude k dispozici i odkaz ke stažení tiskové mapy na platformě Škoda Storyboard.

Trojrozměrný model centra DOX jako virtuální pavilon

U příležitosti světové premiéry nového modelu Škoda Fabia byl pro virtuální pavilon vytvořen trojrozměrný model Centra současného umění DOX. Ten by měl v návštěvnících vyvolat dojem, že se nacházejí na reálné akci. Centrum současného umění se nachází v pražských Holešovicích. Jedná se o architektonicky působivé, ultramoderní prostory bývalé továrny. Právě toto prostředí kreativně interpretuje hlavní vlastnosti modelu Škoda Fabia: uživatelskou přívětivost, praktičnost pro každodenní život, Simply Clever řešení a emotivní design. Premiéru provází koncept tape art, navržený exkluzivně pro nový model Fabia. Umělecká pozadí jsou vytvořena z barevných lepicích pásek a doprovází návštěvníky na jejich prohlídce Centrem současného umění DOX. Umělci techniky tape art se vedle designového jazyka značky Škoda s krystalickými prvky inspirovali také pocitem z jízdy v modelu Fabia, Simply Clever řešeními a mimořádnou architekturou DOXu.