Nová aplikace je určená všem příznivcům cyklistiky, stane se také dalším komunikačním nástrojem pro autorizované partnery Škoda v České republice.
Škoda se stala hlavním partnerem mobilní aplikace Šlappeto určené pro cyklisty. Mobilní aplikace vznikla, aby usnadnila cyklistický život především amatérským sportovcům. Snoubí v sobě na míru přizpůsobený plánovač tras, informace o infrastruktuře nebo důležité rady a tipy pro jízdu na kole. Celou řadu funkcí mohou uživatelé i díky sponzorům jako je značka Škoda využít zdarma. Mladoboleslavská automobilka spoluprací s aplikací Šlappeto pokračuje ve své dlouhodobé podpoře cyklistického sportu a naplňuje jeden z důležitých pilířů své sponzoringové strategie.
„Historie automobilky Škoda AUTO je s cyklistikou úzce spojena, už naši zakladatelé Laurin a Klement byli vášnivými cyklisty a jízdní kolo bylo i prvním výrobkem firmy. Každou aktivitu, která povede k popularizaci cyklistického sportu mezi širokou veřejností, tak kvitujeme a jsme rádi, že můžeme cyklistickou komunitu v České republice podpořit i pomocí této spolupráce,“ popisuje motivaci partnerství s aplikací Šlappeto Petr Janeba, vedoucí marketingu Škoda AUTO Česká republika.
Aplikace Šlappeto nabízí spojení navigace a plánovače přizpůsobeného na míru a potřebám cyklistů různé úrovně. Její největší přidanou hodnotou je kombinace tradičních funkcí, jakými jsou např. vyhledávání tras, poskytování komplexních informací o službách a infrastruktuře, upozornění na riziková místa, s méně rozšířenými funkcemi, ke kterým patří různé motivační nástroje k jízdě na kole, možnost se na dálku poměřovat a soutěžit s ostatními uživateli nebo poskytování praktických rad a tipů pro jízdu na kole. Aplikace je ke stažení pro operační systémy iOS a Android, plánovat trasy lze i pomocí webového plánovače na www.slappeto.cz. Výsledkem je komplexní nástroj, který může zdarma výrazným způsobem usnadnit jízdu na kole všem uživatelům.
Díky spolupráci s aplikací nabídne značka Škoda nový komunikační nástroj autorizovaným partnerům. Součástí partnerství je umístění dealerství Škoda do cyklistických map, pořádání soutěží pro uživatele aplikace a zveřejňování tras v místně příslušném regionu vybraného partnera. Pro všechny cyklisty bude také jako součást aplikace k dispozici zajímavý obsah cyklistické platformy www.welovecycling.cz.
Společnost Škoda AUTO podporuje cyklistiku na všech úrovních již od samých počátků své existence. Ostatně když ji v roce 1895 Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi zakládali, byla to tehdy manufaktura na výrobu jízdních kol. Kromě řady partnerství s cyklistickými závody a seriály, mezi které patří například Tour de France, Vuelta, Kolo pro život nebo Nova Cup, provozuje také multikanálovou platformu We Love Cycling, která propojuje značku Škoda s cyklistickou tématikou.
Každý, kdo chce být součástí cyklistické komunity, si zde může vedle článků o pozitivním účinku cyklistiky na zdraví člověka přečíst také o efektivním tréninkovém plánu apod. Online magazín www.welovecycling.cz přináší zajímavé příběhy, originální videa a jedinečné reportáže ze světa cyklistiky. Kromě toho tam lze najít inspiraci při plánování cyklovýletů i nápady, jak pro jízdu na kole nadchnout rodinu, přátele a známé. Na obsahu platformy a její propagaci se podílejí také osobnosti z řad profesionálních sportovců a cyklistů, mezi které patří například Martina Sáblíková, Jiří Ježek, Ondřej Cink nebo Michal Maroši.
Nedílnou součástí cyklistické DNA mladoboleslavské automobilky je i sortiment Škoda Originálního příslušenství v nabídce e-shopu. V něm zaujmou nejen modely horských i silničních kol, ale rovněž i sportovní oblečení pro cyklisty, zařízení pro převoz jízdních kol ve voze a další doplňky. Aktuální kolekce jízdních kol značky Škoda zahrnuje 17 modelů – od dětského kola přes klasická městská kola, kvalitní horská a závodní kola až po elektrokola. Praktické skládací kolo, které se vejde do kufru každého vozu Škoda, nezapře firemní filozofii Simply Clever.