Škoda Design opět navrhl u příležitosti IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 trofej z krystalického skla pro nejužitečnějšího hráče turnaje. Tvar trofeje z českého křišťálového skla připomíná ledový krystal. Trofej je zároveň inspirována krystalickými prvky, které jsou charakteristické také pro vozy české automobilky. Bezprostředně po skončení finále mistrovství světa v Bratislavě trofej předá předseda představenstva Škoda AUTO Bernhard Maier.
Od 10. do 26. května se na Slovensku koná jedna z největších hokejových událostí roku. Na 83. IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji v Bratislavě a Košicích o titul bojuje 16 nejlepších národních mužstev světa. Škoda tuto událost podporuje jako oficiální hlavní sponzor již po 27. v řadě. Česká automobilka je tak i nadále držitelem světového rekordu za nejdelší hlavní sponzorství mistrovství světa ve sportovní historii.
Finále turnaje se uskuteční 26. května v hlavním městě Slovenska Bratislavě. Po skončení zápasu bude oceněn tým mistrů světa a zvolen nejlepší hráč turnaje. Stejně jako v předchozím roce předá velkolepou trofej „designed by Škoda Design“ nejužitečnějšímu hráči turnaje předseda představenstva společnosti Škoda AUTO Bernhard Maier.
Designové oddělení společnosti Škoda AUTO již podruhé za sebou zodpovídá za návrh této trofeje. Dynamicky tvarovaná trofej je inspirována českým uměním křišťálového skla a připomíná ledový krystal. Propojuje tak vztah k hokeji s krystalickými tvary a strukturou, které jsou pro dynamický a emocionální design současných modelů Škoda typické. Krystalický design je patrný například u světlometů nebo zadních skupinových světel.
Při tradičním řemeslném zpracování je 35 centimetrů vysoká, 22 centimetrů široká a 5 kilogramů těžká vítězná trofej nejprve vyfouknuta do formy a následně získá svůj umělecký, fazetový výbrus.
Škoda navázala partnerství s IIHF Mistrovstvím světa v ledním hokeji již v roce 1992, původně jako automobilový partner. Od roku 1993 je automobilka oficiálním hlavním sponzorem této sportovní události. Díky tomu bylo toto spojení oficiálně uznáno jako nejdelší hlavní sponzorství v historii sportovních mistrovství světa a je zapsáno v Guinnessově knize světových rekordů.