Škoda AUTO znovu generálním partnerem projektu TERIBEAR
Česká automobilka je posedmé generálním partnerem charitativního projektu TERIBEAR.
Škoda AUTO se již posedmé jako generální partner zapojuje do charitativního běhu TERIBEAR, který pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. Tento rok se pod heslem Hýbejte se s TERIBEAREM aneb Prima pohyb s medvědem – powered by Škoda AUTO mohou vedle chodců a běžců přihlásit také cyklisté a našlapanými kilometry přispět na dobrou věc. Jednodenní happening odstartoval dnes v 10:00 na pražské Letné. Pro návštěvníky byl připraven běžecký okruh, organizované vyjížďky na kolech za účasti známých osobností, nebo dopravní hřiště. Výtěžek ve výši 10 000 000 Kč je určen na pomoc ohroženým dětem a rodinám. Peníze slouží k návratu dětí z dětských domovů do rodinného prostředí, k podpoře biologických rodin ohrožených dětí nebo jako příspěvek pro matky v nouzi. Pomoc znevýhodněným dětem a motivace k zdravému životnímu stylu se řadí mezi priority společenské odpovědnosti automobilky Škoda AUTO.
Maren Gräf, členka představenstva společnosti Škoda AUTO za oblast Řízení lidských zdrojů, říká: „Podpora projektu TERIBEAR se stala pro společnost Škoda AUTO dobrou tradicí. Činíme tak z plného přesvědčení a rádi, s cílem nekomplikovaně pomoci znevýhodněným dětem. Výborně se to hodí k naší společnosti, pro kterou hraje společenská odpovědnost významnou roli.“
Charitativní běh TERIBEAR má dlouhou tradici, letos se koná již posedmé. Novinkou letošního ročníku je zařazení jízdy na kole či elektrokole po bok běhu a chůze. Svou oblíbenou sportovní aktivitu si tak vybere širší okruh účastníků a díky on-line vyhodnocení se mohou zapojit zájemci nejen z České republiky, ale i ze zahraničí.
Ojedinělý je princip akce: sponzoři přispívají na transparentní účet podle dosažených výkonů. Za každý jeden kilometr absolvovaný chůzí či během nebo za každých pět kilometrů na kole věnují partneři 20 Kč na konkrétní příběh pomoci. Všechny sportovní úspěchy se zaznamenávají do společné výsledkové listiny. Všichni sportovci mají díky tomu motivaci dosáhnout co nejlepších výsledků nejen kvůli svému zdraví, ale i jako pomoc dětem.
Zatímco loňský ročník proběhl pouze virtuálně, letos se vrací alespoň jednodenní happening na pražské Letné. Dosažené výkony se však i letos zaznamenávají výhradně prostřednictvím aplikace STRAVA. Každý účastník si tedy může zvolit nejen disciplínu, ale také si vybrat svoji oblíbenou trať. Soutěží se v několika kategoriích. Individuální sportovci se přihlašují podle pohlaví, existuje i samostatná soutěž pro děti do 15 let. Zapojit se ale mohou taktéž skupiny – například rodina nebo firemní tým.
Akce byla oficiálně zahájena dnes v 10 hodin v parku na Letné a potrvá, dokud se na účtu nenasbírá částka ve výši 10 milionů korun. Vedle sponzorů a partnerů se na pomoci ohroženým dětem podílí i každý účastník při registraci jednorázovým příspěvkem 200 Kč.
Výtěžek ve výši 10 000 000 Kč je určen na pomoc ohroženým dětem a rodinám. Peníze slouží k návratu dětí z dětských domovů do rodinného prostředí, k podpoře biologických rodin ohrožených dětí nebo jako příspěvek pro nastávající matky, které se ocitly v nouzi například v azylovém domě. Nadace pomáhá také pěstounům a adoptivním rodičům či mladým lidem, kteří mají kvůli tíživé sociální situaci ztížený vstup do života.
Pomoc znevýhodněným dětem a motivace k zdravému životnímu stylu se řadí mezi priority společenské odpovědnosti automobilky Škoda AUTO.
Škoda AUTO podporuje také například organizaci Zdravotní klaun, která pomáhá vážně nemocným dětem a jejich rodinám během léčby, a řadu dalších institucí zdravotní a sociální péče v regionech celé České republiky.