• Archiv novinek: Archiv novinek

Škoda AUTO získala ocenění za světovou premiéru modelu Fabia

Ceny v kategoriích ,,Best Digital Architecture“ a ,,Best Execution Event“.

Škoda AUTO získala ve čtvrtek na mezinárodním festivalu Brand Experience dvě ocenění BrandEx Award za digitální světovou premiéru čtvrté generace modelu Škoda Fabia. Na této události, která se rovněž pořádala digitálně, vyznamenali členové poroty komunikační tým české automobilky a německou agenturu Schachzug zlatou cenou v kategorii Best Digital Architecture. Další bronzové ocenění udělili odborníci z oboru za event, který se konal v květnu loňského roku v kategorii Best Execution Event.

Mezinárodní festival Brand Experience (BrandEx) je exkluzivní fórum pro event manažery, odborníky z oblastí PR, komunikace a marketingu, ale i pro vědce, poskytovatele služeb a talenty z oblastí veletrhů, architektury a live komunikace. Pozornost je věnována zážitkovému marketingu jako obzvláště důležitému komunikačnímu kanálu v kontextu digitalizace, udržitelnosti a znalostního managementu. Ve čtvrtém ročníku této akce hodnotila porota složená z osmi odborníků z oboru a marketingových specialistů z různých společností celkem 65 soutěžních nominací, z nichž některé pocházely od mezinárodně uznávaných společností. Světová premiéra vozu Škoda Fabia ve virtuálním prostředí Centra současného umění DOX v Praze přesvědčila porotce hned ve dvou kategoriích: Týmu komunikace automobilky Škoda AUTO a německé agentuře Schachzug udělili ocenění v kategoriích „Best Digital Architecture“ a „Best Execution Event“. Již v roce 2021 získala Škoda AUTO za hybridní světovou premiéru modelu Enyaq iV ocenění BrandEx Award v kategorii „Best New Format“.

Volný pohyb v trojrozměrném modelu centra DOX

Škoda AUTO a agentura Schachzug navrhly pro virtuální pavilon premiéry vozu Škoda Fabia trojrozměrný model centra DOX. Centrum v bývalé továrně v pražských Holešovicích je působivou ukázkou současné architektury. Hosté se mohli online volně pohybovat po virtuálním pavilonu a také mluvit s virtuálními postavami vrcholných manažerů společnosti Škoda AUTO. Mezi nimi byli například předseda představenstva Thomas Schäfer, člen představenstva za oblast prodeje a marketingu Martin Jahn a také Oliver Stefani, vedoucí oddělení Škoda Design a odborníci z jeho týmu. Digitalizováno bylo i nádvoří centra DOX, střešní terasa a vzducholoď Gulliver, která sloužila jako virtuální kino. Záběry z premiéry, odhalení vozu a jízdy vozů Fabia po areálu centra DOX byly pořízeny přímo na místě. Kromě toho byla k dispozici řada videí o modelu Fabia a jeho vývoji. Mimořádný vizuální aspekt dodal tape art z barevných pásek navržený exkluzivně pro nový model Fabia. Barevné pásky poskytly příjemné, umělecky nápadité pozadí a navigovaly po trase ve virtuálním pavilonu.