• Archiv novinek: Archiv novinek
ŠKODA - Posílení vedení
ŠKODA - Posílení vedení

Škoda AUTO posiluje vedení svých aktivit v západní Evropě a nově obsazuje vedení českého zastoupení

Luboš Vlček bude nově odpovídat za aktivity značky Škoda v západní Evropě. Jiří Maláček přebírá vedení Prodeje a marketingu v České republice.

Luboš Vlček po více jak 6 letech úspěšné transformace prodejní organizace a výrazného upevnění pozice značky na domácím trhu, převezme k 1. 9. 2020 nově odpovědnost za aktivity značky Škoda v západní Evropě. Na pozici vedení Prodeje a marketingu v České republice nastupuje k tomuto datu Jiří Maláček.

Luboš Vlček působí ve společnosti Škoda AUTO a koncernu Volkswagen od roku 1992. Za toto období prošel řadou manažerských funkcí jak ve společnosti Škoda AUTO, takt v koncernu Volkswagen. Na pozici vedení českého zastoupení značky Škoda nastoupil v lednu 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China. Po návratu do České republiky prošla pod jeho vedením Škoda na českém trhu výraznou proměnou v oblasti prodejní sítě a výrazného posílení výkonnosti napříč všemi oblastmi. Nově se zaměří na rozvoj a posílení značky v západní Evropě. „Chtěl bych poděkovat celému týmu českého zastoupení a všem obchodním partnerům za vynikající spolupráci a odvedenou práci v posledních letech. Dnešní úspěch značky Škoda na domácím trhu je zásluhou celého škodováckého týmu, od výrobního závodu, přes importérskou organizaci, až po naši dealerskou síť. Novou výzvu přijímám s respektem a velkou motivací, s vědomím důležitosti těchto klíčových trhů pro celou společnost Škoda AUTO s výkonem přes půl miliónu prodaných automobilů ročně,“ řekl Luboš Vlček.

Jiří Maláček nastoupil do společnosti Škoda AUTO v lednu 2020 po mnohaleté a úspěšné zkušenosti v oblasti prodeje a marketingu. Převzal vedení oddělení prodeje značky Škoda na českém trhu, stabilizoval prodejní tým a prodeje v průběhu rané fáze koronavirové krize. „Nová pozice je pro mě velkou výzvou. Jsem rád, že mohu být součástí úspěšného příběhu domácí značky,“ říká Jiří Maláček. Jeho cílem tak bude navázat na dosavadní vývoj a vést značku na důležitém domácím trhu.