Servis vozidel SEAT - Vaše výhody v našem autorizovaném servisu
U nás péče o zákazníka nekončí okamžikem prodeje nového nebo ojetého vozu.
Postaráme se o Váš vůz vždy tak, abyste byli spokojeni. Naši kvalifikovaní mechanici v Auto Horejsek provedou na Vašem voze pravidelnou servisní prohlídku, přípravu na technickou kontrolu, měření emisí a další služby.
V Litoměřicích provádíme kompletní servis vozů značky SEAT
Přímý příjem
Komplexní způsob příjmu vozidla do servisu, to je přímý příjem vozu (s eventuálním využitím zvedáku) za Vaší přítomnosti. Proces je zdarma a jsou při něm odhaleny případné nedostatky. Kontrolu vozidla provádíme dle kontrolního seznamu výrobce. Následuje identifikace závad a sepsání zakázky.
Normované procesy
Všechny pracovní položky jsou normovány výrobcem a zákazník platí jen částku danou těmito normami. Není zde prostor na prodlevy, a tak i kdyby mechanik strávil opravou Vašeho vozu delší čas, tak Vy nic navíc než předepisuje norma neplatíte.
Proškolený personál
Všichni naši mechanici, servisní poradci a dílenští specialisté jsou pravidelně proškolováni. Odbornost personálu je podmínkou značky SEAT pro udělení certifikátu ISO 9001. Dílenské vybavení v hodnotě několika milionů korun je na technologické špičce. Každé vozidlo je během opravy chráněno před znečištěním volantu, řadící páky, sedadla a koberce řidiče nainstalovanými ochrannými potahy. Nabízíme důstojnou a pohodlnou čekací zónu, kde je o zákazníka, který chce na opravu čekat v servisu, našimi zaměstnanci dobře postaráno.
Testy kvality
Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, mít kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy primárně používat originální, výrobcem otestované náhradní díly. V neposlední řadě také absolvovat pravidelně skrytou kontrolu výrobce na kvalitu servisních služeb, tzv. Dílenský test. V rámci tohoto anonymního testu výrobce ověřuje a hodnotí dodržování opravárenských postupů a také úroveň chování servisu k zákazníkovi.
100% záruka na práci i díly
Na všechny provedené práce v našem autorizovaném servisu SEAT a samozřejmě na všechny Originální díly SEAT®, které byly použity při opravě, se vztahuje záruka 2 roky. U některých dílů je dokonce delší. Náš zákazník nemusí, v případě pochybností či reklamace, hledat po roce a půl účet od opravy. Vše společně se zákazníkem rádi dohledáme v našem zakázkovém systému. Známe historii vašeho vozu, každý servisní úkon, který byl kdekoliv v Evropě v autorizovaném servisu proveden a tím zachováváme jeho hodnotu a neprovádíme zbytečné úkony údržby, které již byly provedeny jinde.
Servisní dílenské akce
Kvalita každého vozu SEAT, reklamace a případný výskyt určitých technických jevů jsou pravidelně sledovány. Výrobce vozů SEAT se prostřednictvím servisních dílenských akcí (dále SDA) snaží předejít potížím zákazníka a provádí preventivní řešení technického problému zdarma, nezávisle na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno záruční lhůtou vozu. Každý zákazník, který navštíví autorizovaný servis s vozidlem, na kterém je vyhlášena SDA, je na tuto opravu upozorněn. V neautorizovaném servisu tuto informaci nezjistíte! Každé vozidlo pozvané na SDA je kontrolováno zdarma.
Výhodné ceny za servisní úkony
Našim zákazníkům nabízíme výhodné ceny za práci i originální díly. Systém slev a akčních nabídek máme nejen pro stálé zákazníky se zánovním vozem, ale i pro zákazníky s vozem starším 4 let. Těm můžeme nabídnout i tzv. Economy díly. Rovněž můžete využít nabídku Kompletních cen, pro vozy starší 5 let.
Kontaktní informace
Auto Horejsek
U Terezínské křižovatky 161
412 01 Litoměřice
- Po - Pá: 7:00 - 18:00
- +420 416 782 581
Kontaktní formulář
Kromě svých kontaktních údajů a stručných informací o vozidle nám můžete sdělit i preferované datum a čas návštěvy servisu a požadovaný servisní úkon. Pokud to bude jen trochu možné, vyjdeme Vám vstříc.
Kontaktní formulář - pojistné události
S sebou na pobočku přineste číslo pojistné události a název pojišťovny, která pojistnou událost (PU) řeší, řidičský průkaz, popř. vč lékařského vyšetření, záznam o nehodě nebo protokol o šetření PČR, velký technický průkaz a v případě vozu na leasing nebo úvěr devinkulaci nebo číslo smlouvy a název společnosti která leasing/úvěr poskytla.