Servis vozidel SEAT

Servis vozidel SEAT
Servis vozidel SEAT

Servis vozidel SEAT - Vaše výhody v našem autorizovaném servisu

U nás péče o zákazníka nekončí okamžikem prodeje nového nebo ojetého vozu.
Postaráme se o Váš vůz vždy tak, abyste byli spokojeni. Naši kvalifikovaní mechanici v Auto Horejsek provedou na Vašem voze pravidelnou servisní prohlídku, přípravu na technickou kontrolu, měření emisí a další služby.

V Litoměřicích provádíme kompletní servis vozů značky SEAT

Přímý příjem

Komplexní způsob příjmu vozidla do servisu, to je přímý příjem vozu (s eventuálním využitím zvedáku) za Vaší přítomnosti. Proces je zdarma a jsou při něm odhaleny případné nedostatky. Kontrolu vozidla provádíme dle kontrolního seznamu výrobce. Následuje identifikace závad a sepsání zakázky.

Normované procesy

Všechny pracovní položky jsou normovány výrobcem a zákazník platí jen částku danou těmito normami. Není zde prostor na prodlevy, a tak i kdyby mechanik strávil opravou Vašeho vozu delší čas, tak Vy nic navíc než předepisuje norma neplatíte.

Proškolený personál

Všichni naši mechanici, servisní poradci a dílenští specialisté jsou pravidelně proškolováni. Odbornost personálu je podmínkou značky SEAT pro udělení certifikátu ISO 9001. Dílenské vybavení v hodnotě několika milionů korun je na technologické špičce. Každé vozidlo je během opravy chráněno před znečištěním volantu, řadící páky, sedadla a koberce řidiče nainstalovanými ochrannými potahy. Nabízíme důstojnou a pohodlnou čekací zónu, kde je o zákazníka, který chce na opravu čekat v servisu, našimi zaměstnanci dobře postaráno.

Testy kvality

Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, mít kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy primárně používat originální, výrobcem otestované náhradní díly. V neposlední řadě také absolvovat pravidelně skrytou kontrolu výrobce na kvalitu servisních služeb, tzv. Dílenský test. V rámci tohoto anonymního testu výrobce ověřuje a hodnotí dodržování opravárenských postupů a také úroveň chování servisu k zákazníkovi.

100% záruka na práci i díly

Na všechny provedené práce v našem autorizovaném servisu SEAT a samozřejmě na všechny Originální díly SEAT®, které byly použity při opravě, se vztahuje záruka 2 roky. U některých dílů je dokonce delší. Náš zákazník nemusí, v případě pochybností či reklamace, hledat po roce a půl účet od opravy. Vše společně se zákazníkem rádi dohledáme v našem zakázkovém systému. Známe historii vašeho vozu, každý servisní úkon, který byl kdekoliv v Evropě v autorizovaném servisu proveden a tím zachováváme jeho hodnotu a neprovádíme zbytečné úkony údržby, které již byly provedeny jinde.

Servisní dílenské akce

Kvalita každého vozu SEAT, reklamace a případný výskyt určitých technických jevů jsou pravidelně sledovány. Výrobce vozů SEAT se prostřednictvím servisních dílenských akcí (dále SDA) snaží předejít potížím zákazníka a provádí preventivní řešení technického problému zdarma, nezávisle na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno záruční lhůtou vozu. Každý zákazník, který navštíví autorizovaný servis s vozidlem, na kterém je vyhlášena SDA, je na tuto opravu upozorněn. V neautorizovaném servisu tuto informaci nezjistíte! Každé vozidlo pozvané na SDA je kontrolováno zdarma.

Výhodné ceny za servisní úkony

Našim zákazníkům nabízíme výhodné ceny za práci i originální díly. Systém slev a akčních nabídek máme nejen pro stálé zákazníky se zánovním vozem, ale i pro zákazníky s vozem starším 4 let. Těm můžeme nabídnout i tzv. Economy díly. Rovněž můžete využít nabídku Kompletních cen, pro vozy starší 5 let.

Kontaktní informace

Auto Horejsek

U Terezínské křižovatky 161
412 01 Litoměřice

Kontaktní formulář

Kromě svých kontaktních údajů a stručných informací o vozidle nám můžete sdělit i preferované datum a čas návštěvy servisu a požadovaný servisní úkon. Pokud to bude jen trochu možné, vyjdeme Vám vstříc.

Chci být zpětně kontaktován

Vyplněním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Povinná položka

 

Vámi zvolený termín je pouze orientační a bude Vám potvrzen servisním technikem.

Kontaktní formulář - pojistné události

S sebou na pobočku přineste číslo pojistné události a název pojišťovny, která pojistnou událost (PU) řeší, řidičský průkaz, popř. vč lékařského vyšetření, záznam o nehodě nebo protokol o šetření PČR, velký technický průkaz a v případě vozu na leasing nebo úvěr devinkulaci nebo číslo smlouvy a název společnosti která leasing/úvěr poskytla.

Chci být zpětně kontaktován

Povinná položka

 

Zde nás najdete

Virtuální prohlídka autosalonu

previous arrow
next arrow
Slider