Volkswagen Multivan eHybrid
Volkswagen Multivan eHybrid

Nový Multivan přijíždí k českým prodejcům

Předváděcí vozy budou u českých prodejců již od příštího týdne. Legendární koncept všestranné mobility umocňuje inovativní technika. Široký výběr variant s bohatou výbavou za výhodné ceny.

Značka Volkswagen Užitkové vozy zahajuje na českém trhu prodej zcela nové generace legendárního modelu Multivan. Pro zákazníky budou u prodejců od příštího týdne připraveny první předváděcí vozy Multivan ke zkušebním jízdám. Nový Multivan navazuje na své předchůdce a díky mimořádně prostornému, a ještě variabilnějšímu interiéru je všestranně využitelný pro rodinu, volný čas i podnikání. Tyto tradiční přednosti navíc spojuje s inovativní technikou a bohatou výbavou. Nový VW Multivan láká české zákazníky také na výhodné ceny, které začínají již od 1 202 104 Kč se vstupní motorizací 1.5 TSI 100 kW, od 1 297 170 Kč s turbodieselem 2.0 TDI 110 kW a od 1 436 876 Kč včetně DPH v případě nejvýkonnější varianty Multivan eHybrid s inovativním plug-in hybridním pohonem.

"Den D pro všechny fanoušky VW Multivanu je tady, protože na český trh přichází zcela nová generace této všestranné automobilové legendy," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. "Nový Multivan bude od příštího týdne připraven u našich prodejců ke zkušebním jízdám. Naši zákazníci se tak mohou na vlastní kůži přesvědčit o obrovském vývojovému skoku, který nový Multivan udělal z hlediska komfortu a bezpečnosti cestujících. A důkladná prohlídka interiéru odhalí řadu sofistikovaných detailů, s nimiž bude každodenní život na cestách ještě snadnější a příjemnější."

Zákazníci mohou nový Multivan objednávat se dvěma délkami karoserie (4 973 mm, resp. 5 173 mm), třemi stupni výbavy (Multivan, Life a Style) a čtyřmi různými motory ve spojení s automatickou převodovkou DSG. Kromě zážehových motorů 1.5 TSI 100 kW a 2.0 TSI 150 kW je k dispozici turbodiesel 2.0 TDI 110 kW a plug-in hybridní pohon eHybrid 1.4 TSI s nejvyšším celkovým výkonem 160 kW, který stojí na vrcholu nabídky.

Ceny začínají již od 1 202 104 Kč (Long: 1 242 576 Kč) v případě vstupní verze Multivan 1.5 TSI. Vznětový Multivan 2.0 TDI se dodává za ceny od 1 297 170 Kč (Long: 1 337 593 Kč). Vyšší nároky na jízdní dynamiku uspokojí nový Multivan 2.0 TSI, nabízený s cenami od 1 329 932 Kč (Long: 1 372 451 Kč), a Multivan eHybrid, který stojí od 1 436 876 Kč včetně DPH (Long: 1 479 396 Kč) a je nejen nejvýkonnější, ale také nejhospodárnější variantou.

Nový VW Multivan je ideálním automobilem pro rodiny i aktivní sportovce, dokonale splňuje nejrozmanitější požadavky na mobilitu. Nově vyvinutý systém sedadel umožňuje ještě větší variabilitu vnitřního prostoru. Pohodlí v něm nalezne až sedm osob včetně řidiče. Je-li nutné přepravit velké množství zavazadel či jiného nákladu, lze v novém Multivanu vytvořit opravdu velkorysý zavazadlový prostor o objemu až 4 053 litrů v případě varianty Long.

Ovládací, zobrazovací, informační a zábavní systémy nového modelu Multivan využívají nejvyspělejší technologie v oblastech digitalizace a konektivity. Výrazně rozšířenému portfoliu asistenčních systémů vévodí inovativní IQ.DRIVE Travel Assist, který umožňuje částečně automatizovanou jízdu v celém rozsahu provozních rychlostí. Bezpečnost zvyšuje také technologie Car2X, jež komunikuje s ostatními vozidly a dopravní infrastrukturou, a na základě získaných dat upozorňuje řidiče na případné úseky se zvýšeným rizikem nehody.

vw multivan prijizdi k ceskym zakaznikum 02 vw multivan prijizdi k ceskym zakaznikum 03


Informace o značce Volkswagen:

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.