Speciální akční nabídka platí pro modely Transporter 6.1 a Caravelle 6.1. Atraktivní financování, odkup staršího vozidla s bonusem, prodloužená záruka nebo výbava na přání za 1 Kč. „Pět trumfů pro T6.1“ lze využít do konce března nebo do vyčerpání limitu 500 vozů.
Úspěšný Caddy přesvědčí svou robustností a spolehlivostí. Výhoda pro zákazníka: 40 000 Kč bez DPH a bezstarostný provoz. Nadstandardní záruku lze kombinovat s dalšími akčními nabídkami.
Dosud největší objednávka čistě elektrických vozů e-Crafter. Chronopost spoléhá na přepravu s nulovými lokálními emisemi.
Nový a inovativní: Volkswagen Užitkové vozy představuje 5. generaci modelu Caddy, jehož bylo vyrobeno již více než tři miliony vozů. Dynamický a sympatický: Základem modelu Caddy s novým designem je modulární platforma MQB pro vozy s motorem vpředu napříč. Zvenku kompaktní, uvnitř obrovský: V novém modelu Caddy Maxi je nyní prostor až pro dvě europalety. Hospodárný a trvale udržitelný: U motorů TDI jsou emise oxidů dusíku výrazně sníženy systémem Twindosing. Digitální a on-line připojený k síti: Caddy je díky nové přístrojové desce „Innovision Cockpit“ pomyslným chytrým telefonem ve svém segmentu. Bezpečnější a komfortnější: 19 nových nebo vylepšených asistenčních systémů ve výbavě nového modelu Caddy.
První VW Transporter byl vyroben 8. března 1950 ve Wolfsburgu. Žádný užitkový vůz s uzavřenou karoserií se nevyrábí tak dlouho. České zastoupení značky připomene jubileum na červnovém Transportersrazu 2020 s Adamem Ondrou.
Opatření bude platit pravděpodobně deset pracovních dnů. Mezi důvody patří nejistá situace na trhu, výkyvy v dodavatelských řetězcích a ochrana zaměstnanců.
Volkswagen Užitkové vozy poprvé prezentuje studii e-BULLI – historický vůz z roku 1966 s elektrickým pohonem z roku 2020. Více než unikát – eClassics bude nabízet přestavby pro T1 i kompletní vozidla T1 ve stylu studie e-BULLI. Ikona s nulovými lokálními emisemi – nová technika pohonu studie e-BULLI je sestavena z modulů aktuálních elektromobilů Volkswagen.
Výrobní závody značky Volkswagen Užitkové vozy v německém Hannoveru a polských městech Poznaň a Vřesno obnoví v pondělí 27. dubna, po pětitýdenním přerušení produkce, postupně výrobu v režimu se sníženou kapacitou.
Na mnoha trzích je provoz servisů kvůli koronaviru omezen. Zákazníci nemohli požadovat záruční plnění. Všechny zákonné a prodloužené záruky, jejichž platnost skončí v období od března do května 2020, budou o tři měsíce delší.
Obě společnosti spolupracují na lehkých užitkových vozech – Volkswagen Užitkové vozy vyvíjí a bude vyrábět městský rozvážkový vůz, Ford lehké užitkové vozidlo s celkovou hmotností do 1 tuny. Volkswagen bude navíc od roku 2022 prodávat model Amarok jako středně velký pickup na základě podvozku Ford Ranger. Aliance vyrobí ve třech projektech celkem 8 milionů lehkých užitkových vozů.
Pickup na základě modelu Ford Ranger bude uveden na trh v roce 2022 jako nový Amarok. Volkswagen Užitkové vozy vyvíjí a bude vyrábět pro značku Ford městský rozvážkový vůz na základě modelu Caddy 5. Ford vyvíjí společné lehké užitkové vozidlo pro segment s užitečnou hmotností jedna tuna. V rámci spolupráce bude během celého životního cyklu vyrobeno až 8 milionů vozidel.
Oslavy 70. výročí Transporteru se uskuteční na Transportersrazu 2020 od 25. do 27. září. Sobotní program bude volně přístupný veřejnosti. Ambasadorem akce bude Adam Ondra a další známé osobnosti spolupracující se značkou Volkswagen Užitkové vozy.