Libor Myška ve vedení společnosti Škoda AUTO Deutschland
Do vedení německého importéra vozů Škoda nastoupí zkušený manažer Libor Myška a vystřídá tak Franka Jürgense.
Po pěti úspěšných letech odchází Frank Jürgens z vedení společnosti Škoda AUTO Deutschland. Jeho nástupcem se stane Libor Myška, který do Škoda AUTO Deutschland přichází z centrály společnosti Škoda AUTO v České republice, kde dosud vedl oddělení Řízení prodeje. Škoda AUTO Deutschland se řadí mezi největší importérské organizace automobilky Škoda, do její sítě patří 1300 autorizovaných prodejních a servisních míst po celé spolkové republice. Škoda je zde již 11 let v řadě nejprodávanější dováženou automobilovou značkou a v současnosti jí na největším trhu v Evropské unii patří již 5. příčka.
Libor Myška se pozice jednatele v oblasti Prodeje společnosti Škoda AUTO Deutschland se sídlem ve Weiterstadtu ujme 1. ledna 2022. Nahradí Franka Jürgense, který odchází v srpnu do penze. Do nástupu českého manažera bude povinnosti spojené s tímto postem dočasně zastávat Dr. Steffen Spies, který má u německého importéra na starosti oblast financí.
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda AUTO zodpovědný za prodej a marketing, říká: „Frank Jürgens v uplynulých pěti letech mimořádně přispěl k úspěchům značky Škoda na německém trhu. Rád bych mu při této příležitosti srdečně poděkoval za jeho nasazení. V osobě Libora Myšky získáváme pro toto významné odbytiště špičkového profesionála s bohatými zkušenostmi z oblasti prodeje. Velmi se těším na to, až budu moci sledovat jeho působení v čele značky Škoda v Německu.“
Libor Myška je od roku 2013 vedoucím Řízení prodeje v centrále společnosti Škoda AUTO v Mladé Boleslavi. V Praze vystudoval na Českém vysokém učení technickém obor Konstrukce automobilů a v automobilce pracuje již od roku 1994. Po působení v oblasti Controllingu nastoupil do představenstva polského zastoupení značky Škoda. V letech 2008 až 2011 odpovídal za Řízení prodeje společnosti Škoda AUTO, v roce 2012 za oblast Prodeje originálních dílů a příslušenství značky Škoda.
Pod vedením Franka Jürgense zvýšila Škoda svůj podíl na německém trhu z 5,6 procenta v roce 2016 na 6,2 procenta (stav v květnu 2021). V roce 2019 si značka na německém trhu připsala poprvé více než 200 000 nově zaregistrovaných vozů ročně. V uplynulých 15 měsících ovlivněných důsledky koronavirové pandemie si Škoda dále upevnila svou tržní pozici a v současnosti je již na 5. místě mezi nejprodávanějšími značkami automobilů v Německu.