Projekt INDIA 2.0: Česká automobilka řídí aktivity značek koncernu Volkswagen, zastoupených v Indii.
Interiérová skica nabízí výhled na nové kompaktní SUV pro indický trh
Premiérou studie VISION IN dává Škoda nahlédnout do budoucnosti SUV vozů v Indii. 4,26 m dlouhá studie, která se představí na autosalonu Auto Expo 2020 v Dillí (5. až 12. února 2020), napoví, jak bude vypadat budoucí kompaktní SUV, určené speciálně pro indický trh. První designová skica studie ukazuje interiér.
Skica ukazuje širokou, do několika úrovní rozdělenou palubní desku, která uprostřed napodobuje symetrické kontury masky chladiče vozů značky Škoda. Oranžová barva, vyzařující radost ze života a kreativitu, našla v interiéru bohaté využití na velkých plochách, například na středové loketní opěrce a na výplních dveří. Pozornost upoutají také boční chromované výdechy ventilace, mezi nimiž se téměř přes celou šíři palubní desky táhnou jemné lamely. Optický akcent vytváří nový krystalický prvek uprostřed přístrojové desky, ale také velký centrální displej, volně stojící v prostoru, a virtuální kokpit před řidičem. Multifunkční tříramenný volant je vybaven tlačítky a otočnými ovladači, čímž naplňuje nový koncept ovládání vozů značky Škoda. Na elegantním a jasně tvarovaném středovém panelu se nachází malá ovládací páčka jednotlivých režimů převodovky.
Škoda VISION IN je prvním vozem na nové lokalizované subkompaktní modulární platformě, která se při vývoji řídila řadou přání a nároky indických zákazníků. Česká automobilka se při vývoji zvlášť zaměřila na modulární platformu MQB A0 IN, určenou pro indický trh, na jejímž základě vznikne několik různých modelů značek Škoda a Volkswagen. V rámci projektu INDIA 2.0 řídí Škoda AUTO aktivity značek koncernu Volkswagen, zastoupených v Indii.