• Archiv novinek: Archiv novinek
KIA  - 7 let záruka
KIA - 7 let záruka

Kia celosvětově prodlužuje 7letou tovární záruku v rámci programu ‚Kia Promise‘

Záruka, jejíž platnost vypršela nebo vyprší mezi 1. únorem a 30. dubnem, se prodlužuje do 30. června 2020 Kia pomáhá zákazníkům, kteří nemusejí být schopni dostavit se do servisu a uplatnit svůj nárok na záruční opravu během koronavirové nákazy COVID-19 Program se týká více než 500 000 vozidel Kia po celém světě; 1 207 v ČR Společnost KIA MOTORS CZECH bude informovat své zákazníky prostřednictvím aplikace MojeKIA.

Praha, 8. dubna 2020 – Společnost KIA MOTORS CZECH ve spolupráci s Kia Motors Corporation oznámila spuštění celosvětového programu prodloužení záruky ‚Kia Promise – Příslib Kia‘ na vozidla této značky. Program Kia Promise chce pomoci těm majitelům vozů Kia, jejichž pohyb může být během epidemie nového koronaviru COVID-19 nějak omezen. Program prodloužení záruky tak nabízí klid v nejistých dobách.

Program Kia Promise zahrnuje 142 zemí po celém světě a týká se všech vozidel s tovární zárukou Kia, jejíž platnost vypršela nebo vyprší mezi 1. únorem a 30. dubnem 2020. Zahrnuje všechny evropské země včetně České republiky, kde Kia nabízí svoji jedinečnou 7letou záruku s omezením na 150 tisíc kilometrů. V rámci programu se záruka na všechna vozidla prodaná na území ČR od 1. 2. 2013 do 30. 4. 2013 prodlužuje až do 30. června 2020. Kia odhaduje, že program Kia Promise by mohl pomoci více než 500 tisícům zákazníků po celém světě. V České republice se jedná o 1 207 majitelů vozů Kia.

Proti šíření nového koronaviru SARS-CoV-2 se v mnoha zemích a společnostech zavádí řada předběžných opatření; program Kia Promise tak může pomoci těm zákazníkům, kteří nemusejí být schopni se v tomto období celonárodního omezení volného pohybu osob dostavit do autorizovaného servisu a uplatnit svůj nárok na záruční opravu.

„Naše společnost věří, že prodloužením komplexního záručního krytí pro zákazníky Kia zasažené pandemií jim v tomto období odpadne jedna starost navíc. Naším cílem je pomáhat tak, abychom zmírnili obavy našich zákazníků ohledně údržby vozidel během období omezování společenských kontaktů,“ vysvětluje Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR manager KIA MOTORS CZECH.

Společnost KIA MOTORS CZECH bude všechny své zákazníky, jejichž vozy spadají do období vypršení záruky, v příštích dnech informovat prostřednictvím chytré aplikace MojeKIA, aby jim sdělila další podrobnosti programu Kia Promise.

Dopis prezidenta společnosti Kia Motors Corporation:

kia dopis