TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY Hyundai Tucson.
- Cena vozu od:
- Výkon:110 - 195 kW
- Palivo:-
- Spotřeba paliva:5,0 - 7,8 l/100km
- Emise:-
Hyundai TUCSON N Line
Je čas nasednout – s dynamickou výbavou N Line, inspirovanou motorsportem
Kromě sportovního vzhledu jsou navíc některé motorizace vybaveny také optimalizovaným elektronicky řízeným odpružením pro ještě sportovnější jízdní dynamiku.
Design exteriéru
Designové prvky inspirované motorsportem
Zcela nový TUCSON N Line přijíždí s širokou škálou přepracovaných designových prvků inspirovaných motorsportem. Agresivně přepracovaná přední část je korunována jedinečnou maskou chladiče, které vévodí parametrická skrytá LED světla denního svícení spolu s rozšířenými přívody vzduchu a s černými rámečky, lemujícími hlavní Full-LED světlomety. Lemy blatníků, bočních lišt, prahů a nárazníků jsou v barvě karoserie, což podtrhuje elegantně vyhraněný sportovní vzhled.
Sportovní vzhled
Exkluzivní mřížka chladiče, zářivě stříbrný spoiler a obdélníkový nárazník N Line se sportovně laděnými přívodu vzduchu - to jsou některé z hlavních designových prvků přídě vozu.
Logo N Line a leskle černé orámování předních Full-Led světlometů - parametrické vzory mřížky inspirované drahokamy, byli zvýrazněny sportovním lemováním, vytvářejícím další světelné odrazy.
Více dynamiky
Boční profil spolu s výraznou lištou v barvě karoserie, evokují dynamičtější proporce a štíhlejší vzhled.
Černá lišta, lemující boční okna se plynule svažuje směrem dozadu a evokuje pocit pohybu vpřed.
Vše sladěné
Obdélníkový zadní nárazník ladí se sportovními výfuky se dvěma koncovkami, zářivě stříbrným difuzorem a výrazným pruhem odrazových skel.
Výfuk s dvojitou koncovkou ladí s mohutným difuzorem a elegantní reflexní linkou - to vše zdůrazňuje skutečnost, že se naši designéři inspirovali vysoce výkonným světem Hyundai N.
Sportovní vzhled zadní části modelu TUCSON N Line je zdůrazněn aerodynamickým spoilerem, který je delší než u standardní verze.
Exkluzivní 19" kola
Tucson N Line má také odvážnější a sportovnější 19" kola z lehkých slitin, které navazují na designové pojetí smyslné spotovnosti - disky mají výtazný parametrický vzor s geometrickou strukturou.
Design interiéru
Pohodlí zcela nové úrovně
Vítejte na zcela nové úrovni sportovnosti. Posaďte se do vylepšené kabiny zcela nové výbavy TUCSON N Line a okamžitě pocítíte, že jeho kořeny sahají do motorsportu. Sportovní sedadla nesou logo N a dávají na odiv červené kontrastní prošívání, které objevíte také ve výplních dveří a loketní opěrce. Další designové prvky ve stylu N najdete v závislosti na zvolené převodovce buď na kožené hlavici řadicí páky nebo na krytu konzoly elektronického řazení.
Sportovní interiér zvýrazňuje kontrastní červené prošívání na sedadlech, volantu, výplních dveří a loketní opěrce. Část přístrojové desky před spolujezdcem je potažena šedou látkou s červeným vzorováním.
Sedadla ve stylu N Line
Sportovní sedadla výbavy N Line vám nabídnou jak pevné boční vedení, tak pohodlí s ergnonomickou bederní opěrkou. Luxusní potahy sedadel kombinují perforovaný černý semiš a kůži.
Kryt konzoly elektronického řazení
Logo N je také součástí designového krytu středové konzoly elektronického řazení s elegantní tmavou povrchovou úpravou.
Volant ve stylu N Line
Volant, potažený jemnou kůží s červeným kontrastním prošíváním a sportovními kovovými detaily, hrdě nesoucí logo N.
Motorizace
Elektrizující účinnost
Hybrid je poháněn novým zážehovým motorem T-GDi Smartstream o objedmu 1,6 litru a elektromotorem o výkonu 44,2 kW s lithium-iontovou polymerovým trakčním akumulátorem s kapacitou 1,49 kWh, poskytující celkový systémový výkon 230 k.
Kombinovaná spotřeba paliva Hyundai TUCSON Hybrid 1,6 T-GDi 4×2: 5,5-5,9 l/100 km; kombinované emise CO2: 125-135 g/km; zde uvedené hodnoty spotřeby a emisí CO2 byly stanoveny pomocí metodiky měření WLTP. Kombinovaná spotřeba paliva Hyundai TUCSON Hybrid 1,6 T-GDi 4×4: 6,2-6,6 l/100 km; kombinované emise CO2: 140–149 g/km; zde uvedené hodnoty spotřeby a emisí CO2 byly stanoveny pomocí metodiky měření WLTP.
Maximální výkon
Plug-in hybridní verze zcela nového modelu TUCSON bude k dispozici v první polovině roku 2021. Je založena na silné kombinaci zážehového motoru T-GDi Smartstream o objememu 1,6 litru, spárovaného s elektromotorem o síle 66,9 kW, poháněným lithium polymerovým trakčním akumulátorem o kapacitě 13,8 kWh. Benzinový motor a elektromotor společně poskytují maximální systémový výkon 265 k s maximálním točivým momentem 350 Nm.
Šetřete palivo
Ušetřete palivo a snižte emise pomocí 48V mild hybridní technologie. Ta podporuje spalovací motor dalším točivým momentem během akcelerace a při rozjezdu.
Jedinečná Hyundai technologie
Benzinový motor 1,6 T-GDi Smartstream je k dispozici s výkonem 150 k, šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem všech kol nebo dvou kol. Je vybaven jedinečnou Hyundai technologií trvale proměnné doby časování ventilů (CVVD), která optimalizuje výkon motoru a účinnost paliva.
Kombinovaná spotřeba paliva Hyundai TUCSON 1,6 T-GDi 150 k MT 4×2: 6,6–7,0 l/100km; kombinované emise CO2: 150-159 g/km; kombinovaná spotřeba paliva Hyundai TUCSON 1,6 T-GDi 150 k 6 MT 4×4: 7,3-7,8 l/100km; kombinované emise CO2: 165-178 g/km; zde uvedené hodnoty spotřeby a emisí CO2 byly stanoveny pomocí metodiky měření WLTP
Technologie
Vylepšené odpružení
Užijte si lepší agilitu a jízdní vlastnosti díky optimalizovanému elektronicky řízenému odpružení (ECS) pro sportovnější jízdní dynamiku. Další informace o ECS a všech variantách motorizací naleznete níže.
Elektronicky řízené odpružení, optimalizované pro verzi N Line, reaguje rychleji a výrazněji na pohyby karosérie a na pohyby volantu. Výsledkem je, že pocit z řízení je kompaktnější, s lepší zpětnou vazbou.
Jízdní režim Sport
Jízdní režim Sport je ostřejší a nabízí větší kontrolu a zpětnou vazbu v plném rozsahu rychlostí. Skvěle funguje i dobře nastavená kontrola trakce.
Jízdní režim Normal
V rámci jízdního režimu Normal inženýři nastavili ideální jízdní komfort v městském provozu i na venkonvských silnicích.
Někteří nesprávně říkají: huyndai, hjundai, hjundaj