Hyundai spouští nový globální osvětově podpůrný program, kterým poukazuje na svou vedoucí roli v oblasti technologie vodíkových palivových článků
- Dnes spuštěný program H2U (Hydrogen to You) zdůrazňuje úsilí značky Hyundai o trvale udržitelnou mobilitu pro všechny
- Influenceři a odborníci z různých odvětví ukazují praktickou využitelnost vodíku jako trvale udržitelného bezemisního zdroje energie
- Technologie palivových článků hraje ústřední roli ve strategii značky Hyundai, která se transformuje v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu
Společnost Hyundai Motor Company dnes v rámci své vize „Pokroku pro lidstvo“ spustila program H2U (Hydrogen to You – Vodík pro Tebe). Kampaň si klade za cíl zvýšit povědomí veřejnosti o vedoucím postavení značky Hyundai v oblasti technologie vodíkových palivových článků a její rozhodující roli v nově vznikajícím ekosystému trvale udržitelné mobility, infrastruktury a životního stylu.
H2U obrací pozornost k vrcholnému modelu NEXOs elektrickým pohonem napájeným palivovým článkem na vodík. Za jízdy nevypouští žádné emise a místo znečišťování vzduchu jej čistí. Značka Hyundai angažovala čtyři berlínské ambasadory projektu H2U, jejichž zájmy a nadání pokrývají různé aspekty každodenního života, a vyslala je na cestu s modelem NEXO. Přitom je vyzvala, aby vodíkové mobilitě dodali nový rozměr svým osobním charakterem.
Ambasadoři se v kampani zamýšlejí nad obory, v nichž pracují, a ukazují, jak mobilita s vodíkovými palivovými články podporuje trvale udržitelný životní styl a pozitivně ovlivňuje jejich každodenní život vytvářením zdravého životního prostředí a směřováním ekonomiky i celé společnosti k lepší budoucnosti.
Tým vybraných ambasadorů H2U přímo oslovuje mladší spotřebitele, kteří požadují nové technologie a holistická řešení bez potřeby fosilních paliv. Vodíkovou mobilitu značky Hyundai propagují následující ambasadoři z oblastí módy, vědy, hudby a fotografování:
- Světově proslulá DJ Peggy Gou nechává nahlédnout do svého progresivního životního stylu a zve své fanoušky na cestu po berlínské klubové scéně v jejím voze NEXO
- Toni Dreher-Adenuga, vítězka soutěže Německo hledá topmodelku (Germany’s Next Top Model), propojí „zelenou“ mobilitu, módu a svůj trvale udržitelný životní styl
- Vědec a YouTuber Jacob Beautemps rozšifruje dynamiku vodíkového pohonu a technologie palivových článků v jednoduchých, srozumitelných pojmech
- Fotograf Konrad Langer se podívá objektivem na novou vizi města, v němž hraje ústřední roli čistá vodíková energie
Ambasadoři H2U společně s týmem technologicky zaměřených influencerů, kteří svými zážitky s modelem NEXO osloví progresivní publikum napříč generacemi, zdůrazní vedoucí postavení značky Hyundai v oblastech inteligentních inovací a progresivní trvalé udržitelnosti.
„Program H2U vyjadřuje vizi naší společnosti: Pokrok pro lidstvo,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a globální marketingový ředitel společnosti Hyundai Motor Company. „Touto platformou zvýšíme povědomí o významu vodíkové technologie pro řešení ekologických výzev naší doby.“
H2U názorně ukazuje klíčovou roli značky Hyundai, která pracuje na přeměně vodíku v ekonomicky využitelný zdroj energie, a významně tak přispívá k přechodu globální společnosti na čistou energii. Hyundai se snaží poskytovat svobodu pohybu všem lidem budováním úzkých vztahů s předními poskytovateli služeb pro mobilitu a rozšiřováním svých aktivit nad rámec odvětví automobilové dopravy.