TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY Hyundai Santa Fe.
- Cena vozu od:
- Výkon:169 kW
- Výkon:230 k
- Palivo:-
- Spotřeba paliva:5,3 - 6,1 l/100km
- Emise:-
Hyundai SANTA FE Hybrid
Je velké, je odvážné, je nádherné
SANTA FE Hybrid je určeno pro ty, kteří se nebojí. Toto SUV má nový dynamický hybridní pohon a od základu přepracovaný design, takže Vám poskytne ještě více prostoru a stylu, přičemž vás na jeden litr benzinu doveze ještě dál. Nové SANTA FE Hybrid zaujme odvážnějším a osobitějším designem, postaveným na základu nejmodernější chytré techniky.
Design exteriéru
Design jako vyjádření postoje
SANTA FE Hybrid je ještě větší, odvážnější a osobitější díky zcela novému designu, kombinujícímu robustní vzhled SUV s elegantní sofistikovaností. Pozměněný design exteriéru a interiéru je v tomto segmentu opravdu jedinečný.
SANTA FE Hybrid je určeno pro ty, kteří se nebojí. Je rozeným králem silnic přitahujícím pozornost. Za jeho širokou karoserií se zbrusu novým, odvážným designem se budou všichni otáčet.
Světlomety
Nové LED světlomety jsou standardní výbavou a nabízejí unikátní světla pro denní svícení ve tvaru T, která zaujmou na první pohled.
Nový design zadních světel horizontálně prodlužuje napojení na červený pás odrazových skel. Tím je vizuálně umocněna šířka karoserie.
Bezostyšně odvážné
Robustní ochranný panel na spodní straně nárazníku obklopuje spodní otvor pro přívod vzduchu, čímž vizuálně zvýrazňuje uspořádání masky chladiče. Robustní aerodynamické kanály zvyšují efektivitu proudění vzduchu a vytvářejí atraktivní vizuální detail.
Odvážná, široká maska chladiče s osobitou, prostorově tvarovanou mřížkou elegantně přechází do hlavních světlometů a obklopuje je, čímž vytváří ucelenější vzhled.
Nenechte se svazovat. Své SANTA FE Hybrid si vybavte speciálními 19" koly z lehké slitiny, v jejichž designu se odráží dynamika hybridního pohonu.
Širší lemování podběhů kol a nové designy kol z lehké slitiny, včetně volitelné 19" varianty, umocňují silný charakter nového modelu SANTA FE Hybrid. Zatímco přitažlivá modernizace vnějšího designu se týká všech tří verzí pohonu, Hybrid hrdě dává najevo svůj potenciál pro hospodárnou jízdu speciálním logem na zádi.
Design interiéru
Prostorný interiér
Usedněte do prostorného interiéru nového modelu SANTA FE Hybrid a ihned pocítíte ještě více prostoru, komfortu a praktičnosti v porovnání s předchůdcem. Zažijete novou úroveň luxusu. Každý komponent má na povrchu prémiový, měkčený materiál nebo jemnou kůži. Nové SANTA FE Hybrid je navíc prvním vozem značky Hyundai, který se na přání dodává s luxusním.
Důmyslným posuvným krytem na nové elegantní středové konzole můžete zakrýt druhý držák nápojů a přihrádku se vstupem USB, pokud budete chtít ještě čistější vzhled.
Odkládací přihrádka pod „plovoucí“ středovou konzolou poskytuje velkorysý, snadno přístupný prostor pro odložení osobních věcí.
Prémiová vylepšení interiéru
Jedním z nejpozoruhodnějších prvků vylepšeného interiéru je „plovoucí“ středová konzola, svými elegantními a plynulými křivkami přecházející do kůží obšitého horizontálního těla přístrojové desky. Nová konzola z měkčeného materiálu se může pochlubit přemírou high-tech funkcí a umocňuje prémiovou atmosféru interiéru.
Prémiová vylepšení interiéru završuje nový, zcela digitální 12,3" panel přístrojů, který lze ve velkém rozsahu individualizovat.
Vše potřebné naleznete na velkém displeji. Optimálně umístěný 10,25" dotykový displej nabízí skvělou čitelnost, snadné ovládání a uživatelskou plochu Vašeho chytrého telefonu.
Přepínejte mezi provozními režimy Drive (jízda vpřed), Neutral (neutrál), Reverse (zpětný chod) a Park (zajištění zaparkovaného vozu) jednoduše pomocí tlačítek umístěných na plovoucí středové konzole.
Konektivita
Nejmodernější konektivita na cestách
Vylepšení nového modelu SANTA FE Hybrid samozřejmě zahrnují také veškeré nejnovější chytré technologie. Mezi ně patří mimo jiné bezdrátové propojení chytrého telefonu se zobrazováním jeho uživatelské plochy na displeji vozu a nejmodernější funkce z oblasti konektivity, jakými jsou služby Bluelink® pro síťově propojený automobil, které Vám umožní ovládat vůz z chytrého telefonu – nebo hlasovými povely. Součástí navigačního systému s velkým, 10,25" displejem je bezplatné využívání služeb Hyundai LIVE po dobu pěti let.
- Bezdrátové nabíjení: Podložka s vylepšenou funkcí bezkabelového nabíjení je nyní ještě výkonnější a efektivnější pro rychlé a snadné nabíjení chytrého telefonu bez překážejících kabelů.
- Apple Car Play a Android Auto: Díky systémům Apple CarPlay™ a Android Auto™ můžete nyní zobrazovat uživatelskou plochu Vašeho chytrého telefonu na 8" dotykovém displeji dokonce i bez použití kabelu.
Bluelink®
Bluelink® zajišťuje dokonalou konektivitu a chytré funkce pro ještě komfortnější a praktičtější cestování automobilem.
- Odemykání a zamykání dveří na dálku: Zapomněli jste zamknout vůz? Nové SANTA FE Hybrid Vás upozorní zprávou zaslanou na Váš telefon. Po zadání kódu PIN můžete uzamknout nebo odemknout dveře svého vozu.
- Odeslání cíle do vozu: Je-li Vaše nové SANTA FE vybaveno navigačním systémem, můžete v aplikaci Bluelink vyhledávat cíle i mimo svůj vůz. Bluelink následně přenese trasu do navigačního systému vozidla.
- Vyhledání vozu: Zapomněli jste, kde jste zaparkovali? Otevřete si aplikaci Bluelink a najděte si aktuální polohu svého vozu – kdekoli na světě.
- Oznámení o alarmu:Zapomněli jste, kde jste zaparkovali? Otevřete si aplikaci Bluelink a najděte si aktuální polohu svého vozu – kdekoli na světě.
- Informace o voze: V aplikaci Bluelink si můžete spustit dálkovou diagnostickou kontrolu, která Vám dodá pocit jistoty.
- Stav vozidla: Potřebujete palivo? Podívejte se do aplikace. Užívejte si dálkového přístupu k informacím o stavu svého vozidla kdykoli a odkudkoli, včetně množství paliva v nádrži.
Navigace
Spolehlivě vypočítá trasu. Online kalkulace trasy znamená, že trasu již nevypočítává procesor navigačního systému, ale výkonný server v rámci cloudu Hyundai. Proč je to tak lepší? Protože tímto způsobem lze precizněji předpovídat dopravu, určit přesnější čas příjezdu a spolehlivěji vypočítávat alternativní průběh trasy.
Navigace na posledním úseku trasy. Možná jste museli zaparkovat se svým novým vozem SANTA FE nedaleko Vašeho skutečného cíle. Pokud jste od něj vzdáleni 200 metrů až 2 km, můžete si přenést navigaci z vozu do aplikace Bluelink. Váš telefon Vás pak pomocí rozšířené reality dovede přesně tam, kam se chcete dostat.
Asistenční systémy
Parkovací asistenční systémy
Nové nejmodernější bezpečnostní funkce Hyundai SmartSense a vyspělé asistenční systémy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) posouvají nové SANTA FE Hybrid na úroveň konkurentů z prémiového segmentu.
- Chytrý Parkovací asistent RSPA: Řidič může nové SANTA FE Hybrid ovládat i zvenku, a tímto způsobem vůz zaparkovat nebo s ním vyjet z parkovacího místa. Systém dokonce sám dokáže zacouvat na parkovací místo po stisknutí tlačítka.
- Asistent pro odvrácení kolize při vyparkování PCA-R: Tato nová funkce používá zadní a boční radarové senzory pro detekci překážek při couvání. Systém na ně řidiče upozorňuje a v případě nutnosti použije brzdy, aby zabránil kolizi.
- Asistent pro jízdu po dálnici HDA Tato funkce kombinuje aktivní asistent pro jízdu v jízdním pruhu LFA (Lane Following Assist) s adaptivním tempomatem SCC (Smart Cruise Control). Využívání senzorů a mapových podkladů zaručuje bezpečný provoz s automatickým přizpůsobováním rychlosti jízdy za stanovených provozních podmínek. Řidič aktivuje HDA jedním stisknutím speciálního tlačítka na volantu.
- Head-up displej: Head-up displej významně přispívá k bezpečné jízdě. Důležité informace, například rychlost jízdy, navigační pokyny a upozornění, promítá přímo na čelní okno.
Asistent HDA (Highway Drive Assist)
SANTA FE Hybrid má poprvé ve své výbavě asistent pro jízdu po dálnici HDA (Highway Driving Assist). Tato funkce kombinuje aktivní asistent pro jízdu v jízdním pruhu LFA (Lane Following Assist) s adaptivním tempomatem SCC (Smart Cruise Control). Využívání senzorů a mapových podkladů zaručuje bezpečný provoz s automatickým přizpůsobováním rychlosti jízdy za stanovených provozních podmínek. Řidič aktivuje HDA jedním stisknutím speciálního tlačítka na volantu.
Asistent pro bezpečné vystupování z vozu
Tato chytrá funkce zabraňuje nehodám detekcí vozidel přijíždějících zezadu a přechodnou aktivací dětské pojistky, která znemožní otevření zadních dveří. Cestující tak mohou vystoupit z vozu pouze tehdy, je-li to pro ně bezpečné.
Upozornění na cestující vzadu
Ultrazvukové senzory monitorují prostor zadních sedadel. Pokud řidič vystupuje, objeví se na přístrojové desce zpráva. Jestliže řidič od vozu odejde a systém detekuje pohyb, zapne se alarm s výstražnými světly.
Kamerový asistent pro sledování mrtvého úhlu
Nyní můžete na displeji digitálního panelu přístrojů sledovat situaci na pravé a levé straně za novým modelem SANTA FE Hybrid. Kamery se zapnou společně s aktivací ukazatele směru při změně jízdního pruhu.
Bezpečnostní systémy
Asistenční systémy pro bezpečnou jízdu
Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích (LFA) . - Hyundai SANTA FE Hybrid je vybavena inovovaným asistentem pro vedení vozu v jízdních pruzích (LFA). Když je systém aktivován, udržuje vůz přesně uprostřed jízdního pruhu a může být použit již v rychlostech mezi 0 a 150 km/h na dálnicích a také v ulicích města.
Asistenční systémy pro bezpečnou jízdu
Aktivní sledování mrtvého úhlu (BCA). - Radarové senzory umístěné v zadním nárazníku detekují přítomnost jakýchkoli vozidel nebo cyklistů v mrtvém úhlu a aktivují varovnou světelnou signalizaci v odpovídajícím dveřním zpětném zrcátku. V případě, kdy je při spuštění směrového ukazatele v mrtvém úhlu detekováno vozidlo, dojde k aktivaci výstražného zvukového signálu. V případě hrozící kolize při změně jízdního pruhu BCA zasáhne použitím selektivní brzdné síly na jedné straně.
Aktivní upozornění na provoz za vozidlem (RCCA) . - Užitečná funkce najde uplatnění zejména při couvání z míst s omezeným výhledem. Systém kromě varování řidiče před přijíždějícími vozidly dokáže sám aktivně zabrzdit (navíc oproti systému RCCW). Dokáže tak v případě hrozící kolize snížit její následky či ji aktivním zabrzděním vozidla úplně zamezit. Radarové senzory umístěné v zadních rozích karoserie sledují provoz v 180° oblasti a aktivují se zařazením zpětného rychlostního stupně.
Technologie
Hybridní pohon
SANTA FE Hybrid posouvá hospodárnost na ještě vyšší úroveň díky dynamickému tandemu, tvořenému přeplňovaným zážehovým motorem a elektromotorem napájeným z akumulátorů. To vše bez nutnosti nabíjet akumulátory nebo měnit styl řízení. Hybrid plynule přepíná mezi elektromotorem a konvenčním motorem a navíc oba zdroje hnací síly dokáže využívat i současně.
Sada akumulátorů je díky nové platformě umístěna pod sedadlem spolujezdce vpředu – zvýšení hospodárnosti tak bylo dosaženo bez omezení prostoru pro cestující a zavazadla.
Užívejte si elektrickou akceleraci. Elektromotor o výkonu 44,2 kW poskytuje vysoký točivý moment při maximální hospodárnosti. Kromě toho zajišťuje také pozoruhodné zrychlení při rozjezdu.
Sada vysokovýkonných akumulátorů s kapacitou 1,49 kWh se vyznačuje vynikající charakteristikou nabíjení a vybíjení, která umožňuje maximálně využívat elektrickou jízdu a ukládat elektrickou energii pro pozdější využití.
Volič jízdních a terénních režimů
Jízdní režimy můžete snadno přepínat v závislosti na provozních podmínkách – a Vaší náladě! Zvolte režim Sport, který Vám zajistí ještě lepší výkon s rychlejšími reakcemi na pohyby pedálu plynu. Režim Eco poskytuje maximální hospodárnost. Pro obvyklé výkony s dobrou hospodárností si zvolte režim Comfort.
- Režim Snow (sníh): Optimalizuje ovladatelnost minimalizací prokluzu kol na kluzkých a zasněžených silnicích úpravou točivého momentu motoru, charakteristiky řazení, protiprokluzového systému a rozdělování hnací síly pohonem všech kol.
- Režim Sand (písek): Optimalizuje plynulý rozjezd a provozní vlastnosti na měkkém povrchu, který klade velký odpor, a to úpravou točivého momentu motoru, charakteristiky řazení, protiprokluzového systému a rozdělování hnací síly pohonem všech kol.
- Režim Mud (bláto): Optimalizuje příslušné provozní vlastnosti pro jízdu na kluzkém povrchu s velkým jízdním odporem, a to úpravou točivého momentu motoru, charakteristiky řazení, protiprokluzového systému a rozdělování hnací síly pohonem všech kol.
Systém pohonu všech kol HTRAC™
Špatné počasí? Serpentiny? Žádný problém! Nové SANTA FE se dodává s inovativním systémem pohonu všech kol HTRAC™, který zaručuje optimální ovladatelnost a jízdní vlastnosti v zatáčkách – jízda na kluzkém povrchu v městských ulicích a po rozbitých venkovských silnicích je díky tomu ještě bezpečnější a klidnější.
- Režim Comfort: Nabízí vyšší úroveň stability. Systém na kluzké vozovce automaticky rozděluje hnací sílu mezi všechna kola.
- Režim ECO: Optimalizuje plynulý rozjezd a provozní vlastnosti na měkkém povrchu, který klade velký odpor, a to úpravou točivého momentu motoru, charakteristiky řazení, protiprokluzového systému a rozdělování hnací síly pohonem všech kol.
- Režim Smart: Přizpůsobuje se Vašemu jízdnímu stylu a stavu vozovky v reálném čase a automaticky přepíná mezi režimy Eco, Sport a Comfort, aby zajistil optimální provozní vlastnosti.
- Režim Sport: Poskytuje ještě lepší akceleraci, protože přenáší až 50 % točivého momentu na zadní kola. Na kluzkém povrchu je hnací síla automaticky rozdělována mezi všechna kola.
Tok energie
Systém rekuperace kinetické energie při zpomalování nabíjí akumulátory elektromotorem. Energie uložená v akumulátorech poté napájí elektromotor, který je zdrojem hnací síly při akceleraci, jízdě do stoupání a pomalé jízdě.
- Rozjezd/pomalá jízda: Při rozjezdu nebo pomalé jízdě napájí elektrická energie uložená v akumulátorech elektromotor, který nové Santa Fe Hybrid pohání.
- Zrychlování/stoupání: Při intenzivním zrychlování nebo jízdě při stoupání pracuje elektromotor souběžně se zážehovým motorem, aby byla zajištěna maximální akcelerace a minimální spotřeba paliva.
- Konstantní rychlost: Při konstantní rychlosti jízdy poskytuje výkon buď zážehový motor, nebo elektromotor, v závislosti na tom, který zdroj hnací síly je v příslušné situaci energeticky nejhospodárnější.
- Zpomalování/klesání: Systém rekuperace kinetické energie nabíjí akumulátory brzděním elektromotorem. Elektrická energie získávaná při zpomalování nebo jízdě při klesání se ukládá do sady akumulátorů.
- Rekuperace kinetické energie: Při zpomalování (např. brzděním nebo při jízdě při klesání) pracuje elektromotor jako generátor a přeměňuje získanou kinetickou energii na elektrickou, která se následně ukládá do akumulátorů.
Někteří nesprávně říkají: huyndai, hjundai, hjundaj