CUPRA pojištění vozu mimo financování s nadstandardními službami
I když nevyužíváte naše finanční produkty, máme pro Vás individuální značková pojištění, které není sjednáno jako součást financování. Pomohou Vám na cestách i v nepříznivých situacích, do kterých se můžete dostat jako viníci nebo poškození. Pokud k takové události dojde, naše pojištění Vás podrží, abyste co nejbezpečněji, nejrychleji a s minimálním úsilím mohli pokračovat dál za svým cílem.
Zrychlený bonus
Náhradní vůz až na 60 dní
Garance neměnné ceny pro klienty bez škod
Odtah do domovského servisu i ze zahraničí
Základní balíček | Rozšířený balíček | |
---|---|---|
Určeno pro | Vozidla do 60 měsíců stáří | Vozidla do 18 měsíců stáří |
Limit povinného ručení | 50/50 mil. | 100/100 mil. |
Havarijní pojištění | All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) | All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) |
Pojištění všech skel | ✓ | ✓ |
Náhradní vozidlo | Až na 10 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní | Až na 20 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní |
Pojištění závažných následků zranění řidiče nebo celé posádky | ✓ | ✓ |
Pojištění živlu, poškození zvířetem a střetu se zvířetem | Do 100 tis. bez spoluúčasti | Do 100 tis. bez spoluúčasti |
Asistenční služby – odtah do domovského servisu i ze zahraničí | ✓ | ✓ |
Garance oprav v cenách nových dílů | ✓ | ✓ |
GAP – rozdíl mezi pořizovací a časovou cenou vozidla, max. po dobu 5 let | - | ✓ |
Přímá likvidace | - | ✓ |
1. škoda bez vlivu na bonus | - | ✓ |
Vyberte si ze značkového pojištění
Zjistěte více o parametrech pojištění jednotlivých značek v PDF souborech níže.
Další informace
Kvalitní a spolehlivé servisní služby jsou nejlepší prevencí problémů na cestách. Proto si při sjednání pojistné smlouvy vybíráte domovský servis, který Vám zaručuje jak finančně výhodné řešení, tak značkovou kvalitu a maximální komfort.
Ke značkovému i neznačkovému pojištění je možné sjednat doplňková pojištění GAP, Asistent nebo Pojištění platebních povinností.
Co Vás nejvíc zajímá
Žádost je možné zaslat poštou na adresu příslušné pojišťovny, případně navštívit kteroukoliv z poboček pojišťovny.
Pokud Vám někdo – bez vašeho zavinění – způsobí škodu na vozidle, vaše pojišťovna v rámci pojištění přímé likvidace zaštítí veškerou komunikaci s pojišťovnou viníka. Vy pouze nahlásíte pojistnou událost, Vaše pojišťovna pojistnou událost zaeviduje, vyřídí likvidaci a opravu vašeho vozidla a vyplatí Vám pojistné plnění. Vaše pojišťovna poté kontaktuje pojišťovnu viníka a plnění, které bylo vyplaceno Vám na opravu vozidla, si vyřídí přímo s danou pojišťovnou.
Běžně Vám při zničení nebo krádeži ojetého vozidla zaplatí pojišťovna jeho hodnotu v době bezprostředně před pojistnou událostí. Pojištění GAP Vám uhradí rozdíl mezi hodnotou vozidla v době bezprostředně před pojistnou událostí a pořizovací hodnotou vozidla.
Domovský servis je konkrétní smluvní pobočka dealerské sítě značky, kterou jste vybrali při podpisu pojistné smlouvy. V domovském servisu čerpáte řadu výhod, např. sníženou spoluúčast na škodě z havarijního pojištění, zvýšený nárok na úhradu nákladů náhradního vozidla atd.
Potřebujete více informací?
Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poptávkového formuláře níže nebo telefonicky do naší pobočky v Litoměřicích.
Chci být zpětně kontaktován
Povinná položka