• Značka modely: Cupra
CUPRA pojištění vozu

CUPRA pojištění vozu mimo financování s nadstandardními službami

I když nevyužíváte naše finanční produkty, máme pro Vás individuální značková pojištění, které není sjednáno jako součást financování. Pomohou Vám na cestách i v nepříznivých situacích, do kterých se můžete dostat jako viníci nebo poškození. Pokud k takové události dojde, naše pojištění Vás podrží, abyste co nejbezpečněji, nejrychleji a s minimálním úsilím mohli pokračovat dál za svým cílem.

CUPRA na operativní leasing -  nulové počáteční náklady

Zrychlený bonus

CUPRA pojištění - náhradní vůz

Náhradní vůz až na 60 dní

CUPRA pojištění - garance ceny

Garance neměnné ceny pro klienty bez škod

CUPRA pojištění - odtah do servisu

Odtah do domovského servisu i ze zahraničí

 Základní balíčekRozšířený balíček
Určeno pro Vozidla do 60 měsíců stáří Vozidla do 18 měsíců stáří
Limit povinného ručení 50/50 mil. 100/100 mil.
Havarijní pojištění All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství)
Pojištění všech skel
Náhradní vozidlo Až na 10 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní Až na 20 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní
Pojištění závažných následků zranění řidiče nebo celé posádky
Pojištění živlu, poškození zvířetem a střetu se zvířetem Do 100 tis. bez spoluúčasti Do 100 tis. bez spoluúčasti
Asistenční služby – odtah do domovského servisu i ze zahraničí
Garance oprav v cenách nových dílů
GAP – rozdíl mezi pořizovací a časovou cenou vozidla, max. po dobu 5 let -
Přímá likvidace -
1. škoda bez vlivu na bonus -

Vyberte si ze značkového pojištění

Zjistěte více o parametrech pojištění jednotlivých značek v PDF souborech níže.

Další informace

Kvalitní a spolehlivé servisní služby jsou nejlepší prevencí problémů na cestách. Proto si při sjednání pojistné smlouvy vybíráte domovský servis, který Vám zaručuje jak finančně výhodné řešení, tak značkovou kvalitu a maximální komfort.

Ke značkovému i neznačkovému pojištění je možné sjednat doplňková pojištění GAP, Asistent nebo Pojištění platebních povinností.

Co Vás nejvíc zajímá

Žádost je možné zaslat poštou na adresu příslušné pojišťovny, případně navštívit kteroukoliv z poboček pojišťovny.

Pokud Vám někdo – bez vašeho zavinění – způsobí škodu na vozidle, vaše pojišťovna v rámci pojištění přímé likvidace zaštítí veškerou komunikaci s pojišťovnou viníka. Vy pouze nahlásíte pojistnou událost, Vaše pojišťovna pojistnou událost zaeviduje, vyřídí likvidaci a opravu vašeho vozidla a vyplatí Vám pojistné plnění. Vaše pojišťovna poté kontaktuje pojišťovnu viníka a plnění, které bylo vyplaceno Vám na opravu vozidla, si vyřídí přímo s danou pojišťovnou.

Běžně Vám při zničení nebo krádeži ojetého vozidla zaplatí pojišťovna jeho hodnotu v době bezprostředně před pojistnou událostí. Pojištění GAP Vám uhradí rozdíl mezi hodnotou vozidla v době bezprostředně před pojistnou událostí a pořizovací hodnotou vozidla.

Domovský servis je konkrétní smluvní pobočka dealerské sítě značky, kterou jste vybrali při podpisu pojistné smlouvy. V domovském servisu čerpáte řadu výhod, např. sníženou spoluúčast na škodě z havarijního pojištění, zvýšený nárok na úhradu nákladů náhradního vozidla atd.


Potřebujete více informací?

Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poptávkového formuláře níže nebo telefonicky do naší pobočky v Litoměřicích.

Chci být zpětně kontaktován

Povinná položka