• Archiv novinek: Archiv novinek
ŠKODA Cirque du Soleil
ŠKODA Cirque du Soleil

Škoda doprovodí Cirque du Soleil od 29. května do 2. června 2019 při představení „TORUK – The First Flight“ v České republice. V rámci evropského turné vystoupili umělci z Cirque du Soleil také v Německu, Velké Británii a ve Švýcarsku. Inspirací pro inovativní a neobyčejné představení je filmový hit Avatar režiséra Jamese Camerona.

Od 29. května do 2. června 2019 hostuje Cirque du Soleil se svou show „TORUK – The First Flight“ v České republice. Domov automobilky Škoda je 25. zemí a Praha pak 99. městem, v níž světoznámá zábavní společnost program představí. Tým Cirque du Soleil se skládá ze 112 účinkujících z celkem 25 zemí včetně 43 profesionálních artistů. Inspirací pro inovativní představení je filmový hit Avatar slavného režiséra Jamese Camerona. Poutavý zážitek přenese diváky na fantastickou planetu jménem Pandora, kde se příběh několik tisíc let před událostmi, které popisuje film Avatar, odehrává. Kombinace poutavé akrobacie, filmových projekcí, loutkářství a jevištní dramaturgie slibuje jedinečnou podívanou. Škoda turné doprovází jako oficiální partner. Ještě před zahájením vystoupení připravila Škoda AUTO v České republice aktivační strategii s cílem podpořit návštěvnost jednotlivých vystoupení, které přenesou atmosféru výpravné show do pražských ulic.

Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda AUTO za oblast Prodeje a Marketingu, říká: „Strhující představení souboru Cirque du Soleil skvěle doplňuje naše dlouholeté aktivity na poli cyklistiky, motorsportu a ledního hokeje. Tato partnerství umožňují celou řadu příležitostí pro komunikaci naší značky. Podporou sportu posilujeme především povědomí o značce, prostřednictvím zážitků z vystoupení souboru Cirque du Soleil se nám otevírá možnost oslovit řadu lidí v odlišné emoční rovině.“

Partnerství se Cirque du Soleil, které potrvá minimálně do roku 2021, otevírá Škoda AUTO cestu k oslovení milionu potenciálních zákazníků. Cirque du Soleil má globální komunitu fanoušků na sociálních sítích, čítající zhruba deset milionů uživatelů a jejich vystoupení každoročně živě sleduje více než jedenáct milionů diváků po celém světě. Jakožto jedna z předních zábavních společností symbolizuje Cirque du Soleil neobyčejně pestrou paletu uměleckých kreací – od prvotřídní akrobacie přes působivou choreografii až pro nezapomenutelnou show. Už více než 20 let baví společnost i diváky v srdci zábavy - americkém Las Vegas.

Od svého založení v roce 1984 představil Cirque du Soleil svá působivá vystoupení již více než 200 milionům návštěvníků ve zhruba 450 městech v 60 zemích. V současné době cestuje Cirque du Soleil kolem světa s dvaceti dvěma různými vystoupeními, se společností Škoda AUTO jako oficiálním partnerem pak vystupují na důležitých evropských trzích značky. Zábavní společnost vystoupí mimo jiné také v Číně - na největším trhu české automobilky. Ve všech těchto zemích osloví Škoda díky této spolupráci mnoho potenciálních zákazníků.

Škoda má přední zastoupení ve všech komunikačních kanálech Cirque du Soleil, například v televizních spotech či na internetových stránkách. Partnerství, uzavřené do roku 2021, zahrnuje také velkoplošné marketingové kampaně, aktivaci před eventem a speciální VIP balíčky, jako například prohlídky zákulisí, setkání s umělci apod. V rámci aktivační strategie, nabídne Škoda prostřednictvím ekosystému sociálních sítí všem fanouškům možnost soutěžit o vstupenky na představení. Flotila speciálně polepených vozů v designu imaginárního světa Pandory, bude v nadcházejících dnech k zastižení na vybraných místech pražské metropole, kde za pomoci speciálně vytvořeného videomapingu a tanečníků přenese část atmosféry z připravované show do pražských ulic.

Pro obě společnosti jsou lidé na prvním místě, stejně tak obě obohacují jejich život kreativními nápady. Posláním Cirque du Soleil je povzbuzovat svými představeními fantazii a oslovovat všechny smysly. Také Škoda chce nadchnout svými modely. Expresivním designem a moderní konektivitou vytváří automobilka vozy, které dokonale odpovídají modernímu životnímu stylu.