- Artur Martins byl jmenován viceprezidentem a vedoucím divize globálního marketingu značky Kia s působištěm v centrále společnosti Kia Motors Corporation v korejském Soulu.
- Od roku 2014 působil jako viceprezident pro marketing a produktové plánování společnosti Kia Motors Europe.
- Evropský nástupce Artura Martinse bude oznámen v nejbližším termínu.
Artur Martins byl s okamžitou platností povýšen do pozice viceprezidenta a vedoucího divize globálního marketingu značky v rámci společnosti Kia Motors Corporation. Artur Martins bude dohlížet na celosvětový rozvoj a marketing značky Kia v době, kdy se společnost připravuje k rozšiřování modelové řady nových produktů, elektrifikovaných pohonů a pokrokových technologií na poli řízení a bezpečnosti.
Artur Martins od roku 2014 působil jako viceprezident pro marketing a produktové plánování společnosti Kia Motors Europe se sídlem v německém Frankfurtu a v posledních letech zásadním způsobem přispěl k posílení značky Kia v Evropě. Dohlížel na rozvoj rozkvétajícího produktového portfolia automobilky Kia a napomohl značce k nepřetržitému desetiletému růstu prodejů na evropských trzích – takového úspěchu přitom ve stejném období nedosáhl žádný jiný automobilový výrobce.
Před nástupem ke značce Kia Artur Martins bezmála dvě desítky let sbíral zkušenosti v rámci světového automobilového průmyslu a zastával různé pozice u značek Volkswagen, Toyota a FIAT. Nyní bude působit v globálním ústředí Kia v korejském Soulu.
Podrobnosti o nástupci Artura Martinse oznámí společnost Kia Motors Europe v nejbližším termínu.