První Volkswagen s kapalinovým chlazením a pohonem předních kol ukázal směr dalšího vývoje. Průkopník s progresivním designem. Fanoušek modelu K70 od jeho představení vzpomíná: „Bylo to něco opravdu mimořádného“.
Vysoká dílčí hodnocení ve všech typech testů. ID.3 excelentně chrání dospělé cestující i děti. V nárazovém testu přesvědčil i nový sériově dodávaný centrální airbag.
Světová premiéra: Volkswagen představí nový Golf R již 4. listopadu. Nový Golf R1 je nejvýkonnější verzí v historii bestselleru s více než 35 miliony prodanými vozy. První generace sportovního vozu debutovala v roce 2002 s označením Golf R322, výkonem 241 k a pohonem všech kol. Jako první Volkswagen nabízel od roku 2003 dvouspojkovou převodovku.
Volkswagen Servisní balíčky zajistí pět let spolehlivého a bezproblémového provozu. Servisní balíček s 50% zvýhodněním při financování nového vozu od Volkswagen Financial Services Rychlé a jednoduché pořízení Volkswagen Servisního balíčku online jak pro vozy nové, tak i ty před první předepsanou prohlídkou.
TSI o výkonu 235 kW (320 k): Golf R zrychlí z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy. R-Performance Torque Vectoring: Golf R sériově s novým pohonem všech kol. Nový etalon jízdní dynamiky: Pohon všech kol a podvozek jsou poprvé síťově propojeny.
Nový modely Arteon a Arteon Shooting Brake jsou připraveny k testovacím jízdám. Nabídku rozšíří inovativní Arteon eHybrid s plug-in hybridním pohonem a sportovní Arteon R. Ceny začínají již od 851 900 Kč včetně DPH.
Průkopnický projekt: Středomořský ostrov Astypalaia přechází na elektromobilitu, inteligentní řešení pro mobilitu a ekologickou výrobu elektrické energie. Volkswagen podepsal s Řeckem memorandum o shodě. Předseda řecké vlády Mitsotakis: „Ambiciózní projekt je výsledkem těsného partnerství.“ Předseda představenstva Diess: „E-mobilita a inteligentní řešení pro mobilitu zvýší kvalitu života a současně přispějí k budoucnosti s neutrálním vlivem na klima.“
69. kolo cyklického plánování stanovilo výši věcných investic a výdajů na vývoj elektromobility, hybridizace a digitalizace v příštích pěti letech. Podíl investic do budoucnosti na celkových výdajích 150 miliard eur vzrostl na 50 procent ze 40 procent v předchozím kole cyklického plánování. Investice do digitalizace se zdvojnásobí na 27 miliard eur.
Náročná konstrukce náprav, kompaktní pětiprvkové zavěšení vzadu. Aerodynamicky optimalizovaná kola, pneumatiky různých rozměrů vpředu a vzadu a výkonné brzdy. Systém řízení jízdní dynamiky zvyšuje v roli centrální řídicí jednotky agilitu a stabilitu. Vrcholný model ID.4 Max s progresivním řízením a regulací podvozku DCC.
Zákazníci, kteří si rezervují vůz online, získají atraktivní ceny. Rezervace vozu platí čtyři dny, online slevy činí až 40 000 Kč a celkové zvýhodnění dosahuje až šestimístných částek. Široký výběr skladových vozů za speciální online ceny na www.volkswagen.cz/slevy.
Dva základní motory pro mnoho modelů od malého vozu up!1 až po Passat2: tři nebo čtyři válce, 66 kW (90 k) až 110 kW (150 k)6, na přání na zemní plyn nebo mild hybridní technologie. Vysoký potenciál a maximální hospodárnost: Golf 1.0 eTSI3 s 98 g CO2 na km. Mnoho prvků ze světa high-tech: účinný spalovací proces s vysokým kompresním poměrem, turbodmychadlo VTG, deaktivace válců, hliníkový blok s plazmovou povrchovou úpravou stěn válců.
Strategie se zaměřuje na maximální energetickou hospodárnost. V provozním režimu D znamená uvolnění pedálu plynu většinou setrvačnou jízdu. Rekuperace zajišťuje zpomalení až 0,13 g, při brzdění až cca 0,3 g. Výkonné třecí brzdy, vzadu s brzdovým obložením koncipovaným pro celou životnost vozu.