2:0 pro Volkswagen: vítěz soutěže Zažij EURO se stane oficiálním nosičem turnajového míče Anglie–Česko a povečeří s „Čechínem“
Praha - Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij EURO o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na mistrovství Evropy ve fotbale (UEFA EURO 2020™), kde jej čeká řada dalších nezapomenutelných zážitků včetně funkce oficiálního nosiče fotbalového míče a večeře s legendárním brankářem Petrem Čechem. Volkswagen také podporuje organizátory fotbalového turnaje ve 12 evropských metropolích poskytnutím flotily vozidel, jíž budou v průběhu turnaje dominovat elektromobily ID.3 a ID.4. Volkswagen využívá partnerství s fotbalem k šíření povědomí o ambiciózních cílech strategie Way2ZERO pro ochranu klimatu.
"Volkswagen sleduje svou strategií Way2ZERO ambiciózní cíle v oblasti snižování emisí CO2 a ochrany klimatu," říká Patrik Fejtek, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. "A ve stejném duchu vedeme i kampaň na podporu nadcházejícího mistrovství Evropy ve fotbale. Fotbaloví fanoušci se proto budou setkávat na stadionech i v jejich okolí s našimi revolučními modely Volkswagen ID.3 a VW ID.4, které již dnes nabízejí čistou mobilitu budoucnosti. Elektrické SUV ID.4 navíc poskytneme také výhercům v naší právě spuštěné soutěži Zažij EURO."
Petr Čech, legendární brankář a držitel mnoha rekordů v Premier League, který je od loňského roku ambasadorem značky Volkswagen, dodává: "Partnerství se značkou Volkswagen je pro mě ctí a na letní evropský šampionát se i díky společným aktivitám nesmírně těším. Jako oficiální partner šampionátu může Volkswagen nabídnout fanouškům širokou paletu zážitků a já jsem nadšený, že čeští fotbaloví fanoušci se díky tomu mohou stát aktivní součástí velkého fotbalového svátku. Vyhlížím turnaj, který bude v mnoha ohledech revoluční. A jsem rád, že prostřednictvím Volkswagenu budu jeho součástí."
Nová soutěž Zažij EURO je určena pro všechny fotbalové nadšence, hlavní cenu si mohou užít děti od 10 do 14 let a jejich rodiny. Na účastníky soutěže Zažij EURO čekají nejen elektromobily ID.4 k týdenní zápůjčce, ale také další atraktivní ceny. Například výherce hlavní ceny pojede na utkání Česká republika - Anglie (21. až 23. června) s bohatým doprovodným programem, jehož součástí bude mimo jiné večeře s Petrem Čechem. Výherce navíc ponese oficiální fotbalový míč zápasu při nástupu obou jedenáctek na hrací plochu.
Skvělou zprávou je aktuální informace z oficiálních kanálů UEFA, která možnost uskutečnění aktivity ´Match ball carrier´ pro zápas Anglie - Česko potvrdila. Zároveň oficiální zpráva hovoří o možnosti naplnění až 25% kapacity stadionu ve Wembley. "Pečlivě sledujeme veškeré aktuální dění, abychom vítězům soutěže mohli poskytnout zážitek," doplňuje za organizátory Patrik Fejtek.
Soutěž Zažij EURO, jejímž hlavním mediálním partnerem je rozhlasová stanice Evropa 2, se koná od 16. dubna do 14. května na webových stránkách www.zazijeuro.cz. Dítě ve věku 10 až 14 let musí do soutěže o hlavní cenu přihlásit dospělá osoba. Výherci denních, týdenních a hlavních cen budou náhodně losováni v pořadu Ranní show na Evropě 2. Na základě natočených selfie videí soutěžících vybere porota šťastlivce, kteří postoupí do finálového kola boje o hlavní cenu.
Ve všech 12 městech, v nichž se budou od 11. června do 11. července 2021 hrát zápasy mistrovství Evropy ve fotbale (UEFA EURO 2020™), probíhají již mnoho měsíců intenzivní přípravy. Flotily automobilů značek Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy jsou postupně rozšiřovány, dominantní částí vozových parků bude několik stovek elektromobilů Volkswagen ID.3 a VW ID.4. Evropský šampionát se svojí náročnou a obsáhlou logistikou v mnoha evropských metropolích bude ideální možností předvést potenciál a sílu revolučních modelů ID.
Volkswagen podporuje fotbal od nejnižších až po nejvyšší úrovně již mnoho desetiletí a partnerem UEFA (Unie evropských fotbalových asociací) je od roku 2018. Jako oficiální partner pro mobilitu bude vystupovat i na nadcházejícím turnaji UEFA EURO 2020™, který musel být kvůli koronavirové pandemii přeložen na letošní rok. V České republice se vedle Petra Čecha značka Volkswagen spojila i s trojicí výrazných fotbalových postav tuzemského fotbalu. "Pavel Kadeřábek z německého Hoffenheimu i Ladislav Krejčí a David Pavelka z pražské Sparty jsou skvělými sportovci a zároveň osobnostmi, jejichž příběhy jsou inspirující nejen v prostředí vrcholového sportu," uzavírá Patrik Fejtek.
Informace o značce Volkswagen:
Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.