Prodejem to nekončí!
Prodejem nového vozu to pro nás nekončí. Vážíme si Vašeho rozhodnutí a přejeme si Vaši maximální spokojenost. Uděláme tedy vše proto, aby kvalita našich servisních služeb odpovídala špičkové kvalitě vozů Kia.
Servisní místo s oceněním "Best Service"
Pro značku Kia je klíčové zajistit zákazníkům co možná nejlepší zkušenosti z používání produktů, kterými jsou nejen vozy, ale i služby, která se zabezpečují prostřednictvím autorizovaných servisů. To je důvod proč vznikl program „Best Service“.
„Best Service“ je označení nejlepších dealerů, kteří v rámci poprodejních služeb zákazníkům pravidelně přináší služby v té nejvyšší možné kvalitě a vynikají v pro zákaznickém přístupu. Tento titul mohou naše autorizované servisy získat na základě vyhodnocení výsledků za uplynulé čtvrtletí a mohou toto označení používat během následujících tří měsíců. Níže naleznete přehled oblastí, které v rámci programu „Best Service“ hodnotíme.
Kontrola stavu vozidla
Technici zkontrolují klíčové komponenty vozu nezbytné pro bezpečnost a výkon Vašeho vozu Kia, kdykoli navštívíte servisní místo.
Předání vozidla
Máte nějaké dotazy ohledně technologií, služeb, nákladů? Zodpovíme všechny Vaše dotazy, ať už si vozidlo vyzvedáváte nebo teprve předáváte do servisu. Kdykoliv. Jsme tu pro Vás.
Čekání na vůz
Pokud se rozhodnete počkat na vyzvednutí vozu u nás, měli byste se u nás cítit jako doma - s veškerým komfortem a pohodlím.
Průzkum spokojenosti
Je něco, co bychom zlepšit? Budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu ohledně kvality zákaznického servisu.
Údržba
Zjistěte, jak pečovat o vůz a udržovat ho tak, aby vydržel sloužit co nejdéle. Objednejte si schůzku online na některé z našich poboček Auto Horejsek.
Opravy
Ať už jde o opravu, běžné opotřebení nebo poruchu, naši zkušení mechanici opraví závady za rozumnou cenu.
Obraťte se na nás ohledně dotazů a záležitostí týkajících se služeb zákazníkům.
Kontaktní formulář